Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Wij hebben een nieuwe Kia Carens op gas en nu we onze caravan achter de auto hebben helt deze achterover wat kunnen wij hier aan doen?

Nou het is dus zo dat de caravan achterover helt.

Aaldrik

aangepast door gejaenaaldrik
Geplaatst
hoi smart ik denk dat aaldrik bedoeld dat de trekhaak hoog zit en de caravan schuin naar achteren hangt.

dus of de trekhaak lager kan denk ik.

gr ronald

Hey Ronald,

Maar met een gastank achterin verwachtte ik dat de achterkant van de auto was ingeveerd en de caravan daar nog eens een schepje bovenop deed.

Wat jij aangeeft kan natuurlijk ook.

Geplaatst

Je zou je nog kunnen afvragen of je genoeg kogeldruk hebt, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit het achterover hellen zal compenseren. Ik ben bang dat de hoogte van de kogel het probleem is, en dat dit lastig oplosbaar zal blijken te zijn.

Geplaatst

Het overhellen van de caravan kan ook te maken hebben met een reservewiel onder de caravan en achter de wielen, of een fietsenrek achterop, of de gasflessen niet in de disselbak, enz., enz.

Geplaatst
Het overhellen van de caravan kan ook te maken hebben met een reservewiel onder de caravan en achter de wielen, of een fietsenrek achterop, of de gasflessen niet in de disselbak, enz., enz.

Heb je helemaal gelijk in.

Het beladen van een caravan is zeer belangrijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...