elsmick Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hoi Allemaal, Sinds 8 jan 2010 in het bezit van een zilverkleurige Cee'd SW 1.4 seven en ik moet zeggen hij bevalt erg goed. Alleen mis ik de parkeersensoren die ik wel op mijn Corsa Cosmo had. Helaas was deze optie niet los voor een redelijke prijs als optie te kiezen. Vooral het navigatiesysteem werkt erg goed en ik kan er niet vanaf blijven. Ook de USB input van het systeem is super, ik heb een 16 Gb micro SD kaartje in een USB verloopje gestoken en zo heb ik 16 Gb aan muziek zonder mijn iPod mee te hoeven slepen. Quote
Aart.S Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hoi Elsmick. Welkom op het vorum. Gefeliciteerd met je nieuwe Cee`d en veel veilige km. Als je tijd hebt, plaats wat foto`s. Quote
Smart Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hallo Elsmick (Els of Mick?), Welkom op het forum! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Geniet ervan en heel veel veilige km's toegewenst. Krijgen we ook nog een paar foto's te zien. Ze worden hier gevreten met huid en haar en sommigen hebben er visioenen bij met ketchup en mayonaise. Heel vreemd! Wil je eigenlijk wel lid zijn van dit forum? Gelukkig heb je hier ook bedenktijd! Quote
Hasselt Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hoi Els&Mick! Welkom alhier en veel leesplezier! Grtn Philip Quote
Alex VB Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Hallo Elsmick (Els of Mick?),Welkom op het forum! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Geniet ervan en heel veel veilige km's toegewenst. Krijgen we ook nog een paar foto's te zien. Ze worden hier gevreten met huid en haar en sommigen hebben er visioenen bij met ketchup en mayonaise. Heel vreemd! Wil je eigenlijk wel lid zijn van dit forum? Gelukkig heb je hier ook bedenktijd! Hele hela.. Niet zo he... Ook van deze Nederbelg een geweldig welkom en vooral veel plezier met je ride.. En foto's worden hier echt gewaardeerd en inderdaad bijna met ketchuo en mayo gegeten.. Gister nog een paar verschalkt met BBQ-Saus.. Oh ja.. Die bedenktijd kan je vergeten.. Eenmaal aangemeld en lid is voor het leven bij de club... We zijn erger dan de Mafia.. Quote
Venga1 Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Oh ja.. Die bedenktijd kan je vergeten.. Eenmaal aangemeld en lid is voor het leven bij de club... We zijn erger dan de Mafia.. Alleen had de Mafia iets meer leden. Dus elk nieuw lid is van harte welkom. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Hallo Elsmick, Ook ook heet je welkom op de Kia-clubsite en wens je veel plezier met je Cee'd SW. Ga je ons binnenkort trakteren op een paar foto's? Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Thoronn Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Hallo Elsmick, Welkom op het Forum en veel veilige en mooie Km met de Ceed . Groeten Ronald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.