rock cars Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo mijn naam is Rock en heb nu een Kia Sorento. Na lang twijfelen heb ik een Kia Sorento 2.5 CRDI gekocht. Luxe suv met alles erop en eraan van leer tot cruisecontrol Omdat Ik een autobedrijf heb is dit een perfecte SUV voor het trekken van autoambulances. M.v.G. Rock Quote
Alex VB Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Rock, Welkom op het KIA forum.. De sorento is inderdaad uitermate geschikt voor die taak.. Je naam komt me bekend voor.. (Heb jaren in Schinveld gewoond).. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Rock, Welkom op de Kia-clubsite en veel plezier toegewenst met de Sorento. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Aart.S Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Rock, Ook van mij, vanuit een besneeuwd noordholland, welkom op dit forum. Veel lees en toetsenbord plezier en natuurlijk ook van je Sorento. En foto`s zijn we dol op. Quote
Hasselt Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hoi Rock! Welkom op het forum en bij de schare KIA fans! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.