Smart Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Nee, wat ik van Relena begrepen heb begeeft de vrouw van hem zich op Russische autofora. Zij kent het Russische alfabet beter dan ik het ken. Voor mij is het serieus algebra. Ik kan nog net Mockba (Moskou) onderscheiden. Ik weet niet zo gauw hoe het heet, volgens mij Cyrillisch schrift ofzo. Quote
KIASOULAP Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 :-)Goedendag, rij zelf in een zwarte soul Xecutive, zeer regelmatig heen-en-weer van Mons ( naar de de noordkop (van Noord-Holland). Na ruim 26k km nog geen zwak punt kunnen ontdekken. 's Winters natuurlijk wel met winterbanden, veiliger en zonde van de mooie velgen voor van de zomer... Quote
Proestje Geplaatst 26 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2010 Hey Proestje, Ik moet soms wel even glimlachen om de naam hoor! Neem het mij niet kwalijk, hahahaha! De foto's van de Soul ben ik bij toeval op internet tegen gekomen. Even Googlen op Kia Soul mat black. Hey Smart, Lachen is gezond, dus zet die glimlach maar op. Zal vanavond eens deftig googlen misschien krijgen we nog meer inspiratie ?? thnx, Quote
Proestje Geplaatst 26 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2010 :-)Goedendag,rij zelf in een zwarte soul Xecutive, zeer regelmatig heen-en-weer van Mons ( naar de de noordkop (van Noord-Holland). Na ruim 26k km nog geen zwak punt kunnen ontdekken. 's Winters natuurlijk wel met winterbanden, veiliger en zonde van de mooie velgen voor van de zomer... Hoi KIASOULAP, Blij te horen dat je een tevreden Soul driver bent !! Ben hier al hevig aan het aftellen voor de eerste ervaringen met mijn autootje. grtjs Quote
Proestje Geplaatst 26 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2010 En nog een paar aparte Souls! Keep the spirit alive! DEZE ZIJN WEL ECHT APPART TE NOEMEN Quote
Smart Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Hoi Proestje, TIP! Je kunt ook Multi-quoten. Dat betekent dat je in Quote
Hasselt Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Man man, wat je met een Venga al allemaal kan aanvangen! Quote
scorpioshuma Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Man man, wat je met een Venga al allemaal kan aanvangen! Venga ?? Je bedoeld zeker de Soul Quote
Hasselt Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Whooops! Toch ff mn ogen laten nakijken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.