Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, wat ik van Relena begrepen heb begeeft de vrouw van hem zich op Russische autofora. Zij kent het Russische alfabet beter dan ik het ken. Voor mij is het serieus algebra. Ik kan nog net Mockba (Moskou) onderscheiden. Ik weet niet zo gauw hoe het heet, volgens mij Cyrillisch schrift ofzo.

Geplaatst

:-)Goedendag,

rij zelf in een zwarte soul Xecutive, zeer regelmatig heen-en-weer van Mons (B) naar de de noordkop (van Noord-Holland). Na ruim 26k km nog geen zwak punt kunnen ontdekken. 's Winters natuurlijk wel met winterbanden, veiliger en zonde van de mooie velgen voor van de zomer...

Geplaatst
Hey Proestje,

Ik moet soms wel even glimlachen om de naam hoor! Neem het mij niet kwalijk, hahahaha!:mrgreen:

De foto's van de Soul ben ik bij toeval op internet tegen gekomen. Even Googlen op Kia Soul mat black.

Hey Smart,

Lachen is gezond, dus zet die glimlach maar op.

Zal vanavond eens deftig googlen :roll: misschien krijgen we nog meer inspiratie ??

thnx,

Geplaatst
:-)Goedendag,

rij zelf in een zwarte soul Xecutive, zeer regelmatig heen-en-weer van Mons (B) naar de de noordkop (van Noord-Holland). Na ruim 26k km nog geen zwak punt kunnen ontdekken. 's Winters natuurlijk wel met winterbanden, veiliger en zonde van de mooie velgen voor van de zomer...

Hoi KIASOULAP,

Blij te horen dat je een tevreden Soul driver bent !!

Ben hier al hevig aan het aftellen voor de eerste ervaringen met mijn autootje.

grtjs

Geplaatst

Hoi Proestje,

TIP!

Je kunt ook Multi-quoten. Dat betekent dat je in

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...