Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Al een tijdje had ik problemen met een electrische raam (bestuurder). Vooral als het koud was, wilde het raam niet openen.

1. Schakelaar uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Verschillende interne contacten waren aardig zwart....

2. Schakelaar aangesloten, nog steeds geen resultaat. Wel dimmen de dashboardlampen als ik de schakelaar indruk. Electromotor?

3. Vijf moeren en een bout losgehaald van de motorbevestiging (wel eerst het raam dichttapen zodat het niet omlaag valt)

4. Twee kruisschroeven houden de kap op de motorbehuizing, losdraaien en de behuizing eraf trekken. Alles goed schoongeblazen en weer in elkaar gezet.

5. Loopt weer als een tierelier :lol:, bij het in elkaar zetten kan het geen kwaad wat vaseline op de geleiders te smeren.

aangepast door ProudKiaDriver-NL
Geplaatst

Heb jij nou ook last van afgebroken knopjes van de elektrische ramen?

En ik heb last van hetzelfde, alleen dan de passagierskant, dus daar gaan we binnenkort maar weer eens naar kijken! :)

Geplaatst

Klopt inderdaad. Ben al gebelt door Wilco Autoparts dat ze er een op voorraad hebben, maar moet hem alleen nog even ophalen.

Er staat er ook een op een sloperij in Den Haag. Maar die vind ik vrij duur, en het is een 3-deursje met rot plaatmateriaal.

• 5 maanden later...
Geplaatst
Klopt inderdaad. Ben al gebelt door Wilco Autoparts dat ze er een op voorraad hebben, maar moet hem alleen nog even ophalen.

Er staat er ook een op een sloperij in Den Haag. Maar die vind ik vrij duur, en het is een 3-deursje met rot plaatmateriaal.

Wat mag zoiets kosten dan ? Ik ben op zoek naar zowel links als rechts een nieuwe schakelaar.... ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...