Dolf Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Hallo Kia rijders, Ik wil op dit forum graag voor een kennis van mij een oplossing van een technisch probleem met zijn sorento zien te vinden en ik hoop dat jullie daar een visie over kunnen geven. Kia Sorento 2.4 handgeschakeld benzine bj.2005 km.stand 15000 Gisteren met hem mee gereden en van het probleem gehoor. Bij het op temperatuur komen van de alle aangedreven punten komt er een soort of resonantie in de auto bij het op toeren afremmen het is een zeer zwaar schurend of trillend geluid en hij vertelde dat de bak al is vernieuwd en 2 maal de koppelingsplaten.Het wordt niet gevoeld in de pedalen of waar dan ook,ook lijkt het wel of de uitlaat op een gegeven moment gaat trillen. Het word zelfs oorverdovend en het vreemde is dat als de koppeling tijden shet afremmen op de motor word ingetrapt is het weg. De importeur is er bijgeweest maar weet het ook niet meer,nu gaan ze zwaardere koppelingsplaten monteren dat worden de derde. Wie o wie kan hier wat zinnigs over vertellen. Bij voorbaat hartelijk dank Dolf Seller Quote
Recommended Posts