snackey Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Weet iemand wat je kunt bedingen als korting bij de aanschaf van een nieuwe Pro Ceed 1.6 X-ecutive met comfortpack?. Dealer in mijn omgeving geeft 5% korting op de prijs excl BTW/BMP. Dus zeg maar zo'n 740 euro. Vind ik nogal weining. Quote
Peterrrrr Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Is vrij normaal hoor, qua korting. Heb je niks in te ruilen ? Quote
snackey Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Ja Mazda 626 1998 en 159K op de teller. Geeft hij 2300 euro voor. Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Is het een voorraad wagen wat je kunt kopen of moet deze besteld en daardoor gemaakt worden? Bij voorraad wagens geven ze meestal een hogere korting - of niet Peterrrr? omdat deze langer staan.. Dus vraag eens wat er in Nederland op voorrraad staat. Ze kunnen dit makkelijk nakijken omdat ze een centraalcomputersysteem hebben.. Quote
snackey Geplaatst 29 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2010 Moet besteld worden. 1.6 X-ecutive met Comfort Pack. Brrr 8 tot 10 weken. Maar ja dan is ook het ergste weer voorbij. Quote
Peterrrrr Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Voorraad auto's die weg moeten leveren meestal wat meer korting op. Ik heb nu een paar Cee'd SW en pro Cee'd Seven's op voorraad staan waar ik qua extra korting niks mee doe ! Maar krijg je bovenop de mazda nog 5% korting ? De korting zal wel in de prijs zitten ! Quote
snackey Geplaatst 30 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2010 Goede prijs gekregen voor de Mazda. Dus de KIA is besteld. Prima geholpen bij KIA Braber in Ede. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.