vengager Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Ik betwijfel of ik ooit erg actief zal zijn op welk forum dan ook, want dat zit niet zo in de aard van het beestje. Dit neemt niet weg dat ik het wel leuk vind om dit forum te volgen. Het gaat hier om een toekomstige Venga bezitter (X-tra 1.6 CVVT Steel Gray met Comfort Pack). Jaren terug moest de keuze gemaakt worden tussen de Carens en de Mitsubishi Space Star en de Space Star heeft toen gewonnen. Omdat de lage instap van de daarop volgende auto (Lancer Wagon) ons minder bevalt is de beurt nu aan een Venga. De Space Star is ons goed bevallen en we verwachten dat de Venga dit rijplezier gaat overtreffen. Nu alleen nog even wachten totdat hij geleverd kan worden. Ik lees op het forum dat er vrachtauto's vol ons land binnenkomen en hoop dan ook dat daar ook Venga's met 1.6 motoren tussen zitten. Quote
Alex VB Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hallo Venga-Ger, Mooie uitvoering heb je uitgekozen. Ondanks dat je misschien niet actief op het forum aanwezig zult zijn heet ik je toch van harte welkom op het forum waar je veel info mbt de Venga terug kunt vinden.. Maar, wil je als je de Venga hebt ons verblijden met enkele foto's en ervaringsberichten op zijn tijd? Het zou mij en ik denk ook vele andere een plezier doen om ervaringen van anderen te lezen en te zien.. Quote
Aart.S Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hoi Vengager Welkom op dit forum. In iedergeval veel leesplezier en straks veilige km Met je Venga. Heb je al een indicatie wanneer je Venga geleverd wordt? Quote
vengager Geplaatst 4 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2010 Dank voor de reacties. Als ik foto's ga plaatsen, dan zal dit niet voor eind maart zijn. Eerder wordt de Venga niet geleverd. Quote
brouwer2001 Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 welkom ook namens mij veel lees en rij plezier gewenst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.