DjRoZoHo Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Goedemiddag allen! Ik ben Robert en ik kom uit utrecht. ik ben 22 jaar en werkzaam als service monteur klimaat installaties. ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Kia Cerato 2.0 16v Ex op dit moment zilver met de standaard 15'' velgen. (17'' in bestelling) misschien tot op de volgende meeting!!! Groetjes Robert. ps Ik zal binnenkort wat foto's maken. Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hallo Robert, Welkom op het forum. We zien je graag terugkomen om je kennis en ervaring met ons te delen. Inmiddels al wel gezien dat je aardig kunt knutselen met auto's. Altijd handig! En inderdaad, foto's worden hier verslonden alsof het snacks zijn. Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hoi Robert, Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de Lage Landen. Je kan hier veel info vinden en ook terecht voor een praatje in ons Club caf Quote
brouwer2001 Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 welkom ook namens mij veel rij en lees plezier Quote
Hasselt Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Welkom Robert! Als je evenveel plezier aan jouw Cerato gaat hebben als ik aan de mijne gehad heb, ga je nog leuke tijden tegemoet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.