Yobaco Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik heb me auto gisteren opgehaald bij de dealer.Stond er strak bij Mooie uitleg gehad en toen kreeg ik dat kaartje van mijn Kia daar stond dus 1e beurt 15000. Ik uitgelegd dat er veel verschillen waren en dat ik dit graag veranderd zag. - bij dealer 15000 - Onderhoudsboekje 20000 - Folder 30000 Wordt vervolgd. Ik met me dochtertje in de auto en starten maar. Hij rijd heerlijk. Gelijk verschillende dingen uitgeprobeerd gister en vandaag. De nav en bluetooth en radio werken tot nu toe zonder schokken ect. Krijg al me contacten vanuit me gsm te zien (mini N97). Alleen als ik bel horen ze me zeer slecht aan de andere kant. dus daar moet ik no wat aan doen Vandaag stukje toeren en ik dacht op een gegeven moment ik ga ISG uitproberen. Ik zag dat het lampje brandde en drukte erop om hem te activeren. Nou je voelt de bui bij al hangen hij bleef brandden dus Isg doet het niet. Darn had ik dat gisteren maar gelijk gecheckt bij de dealer. En ja de auto was warm. Kan ik er weer mee terug. Maar tot nu toe erg blij en te vervreden. Foto's volgen nog daar de auto nu wit is. Quote
scorpioshuma Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Vandaag stukje toeren en ik dacht op een gegeven moment ik ga ISG uitproberen. Ik zag dat het lampje brandde en drukte erop om hem te activeren. Nou je voelt de bui bij al hangen hij bleef brandden dus Isg doet het niet. Darn had ik dat gisteren maar gelijk gecheckt bij de dealer. En ja de auto was warm. Kan ik er weer mee terug. Kijk eerst ook even bij de andere topics hierover. Er zijn een heleboel voorwaarden waaraan voldaan moet zijn wil ISG zijn werk kunnen doen. Een daarvan is dat je ook een bepaalt aantal kilometers gereden moet hebben na aflevering. Buiten bijvoorbeeld ook: temperatuur buiten accuspanning Quote
jeroen1970 Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 ISG doet het sowieso niet als het buiten onder de 4 graden is. Daar hoef je echt niet voor terug bij de dealer. Jeroen Quote
Yobaco Geplaatst 15 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2010 Das raar ik had het speciaal gevraagd en mij werd medegedeeld dat hij het zou doen als de auto warmgedraaid was. Dus vandaar. Quote
jeroen1970 Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 Ben wel benieuwd naar je antwoord op de onderhoud interval. En inderdaad wel raar dat ze je daar bij de dealer niet een goed antwoord op gegeven hebben. Jeroen Quote
Venga1 Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 ISG doet het sowieso niet als het buiten onder de 4 graden is.Daar hoef je echt niet voor terug bij de dealer. Jeroen Jeroen het is 2 graden. Bij 2 graden en hoger werkt het bij mij ALTIJD!! Quote
Yobaco Geplaatst 17 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2010 Ben wel benieuwd naar je antwoord op de onderhoud interval.Jeroen Heb een mailtje teruggehad en hij vond het ook raar en zeer verwarrend, hij gaat het uitzoeken. Ben benieuwd wanneer ik het verlossende woord krijg. Quote
Relena Geplaatst 17 Februari, 2010 Geplaatst 17 Februari, 2010 Ben wel benieuwd naar je antwoord op de onderhoud interval.En inderdaad wel raar dat ze je daar bij de dealer niet een goed antwoord op gegeven hebben. Jeroen Ben ook benieuwd naar het antwoord. Quote
Yobaco Geplaatst 18 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2010 ISG doet het sowieso niet als het buiten onder de 4 graden is.Daar hoef je echt niet voor terug bij de dealer. Jeroen Je had gelijk Jeroen, sinds gisteren werkt ISG hier. Op onderhoud nog geen antwoord gehad. Quote
Yobaco Geplaatst 25 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2010 (aangepast) Weten julie wat raar is. Als ik mijn auto start dan connect BT soms automatisch met mijn gsm. Dan staat er in mijn gsm connect with Venga. Soms doet hij het niet automatisch en doe ik hem handmatig en dan staat er in mijn gsm connect with C'eed. Weet iemand hoe of wat met C'eed en dan weer Venga?? Oja en probeer me in te loggen op mijnkia.nl maar het lukt niet. Krijg wel een mailtje met bedankt ect... we nemen zo spoedig mogelijk contact op. wie o wie?? Gr Yo 25 Februari, 2010 aangepast door Yobaco Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.