Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo Clubleden,

Kan iemand mij helpen aan een adres e/o telefoonnummer van een bedrijf dat autoruiten kan tinten?

Ik wil zowel alle zijruiten als de achterruit wat donkerder laten maken.

Graag zie ik de reacties tegemoet en alvast dank.

Groetjes,

Barry

Posted

Hoi Philip,

Aan jou heb ik wat hoor!

Weer hartelijk d ank voor de tip en de link. Ik zal met hen contact opnemen.

Je hoeft niet bang te zijn dat ik jou zal naapen, want wij hebben 2 zilvergrijze Pica's en daar passen m.i. jouw kleurstelling (die ik overigens waanzinnig mooi vind), niet zo goed bij. Ik wil liever iets in grijs getint.

Groetjes,

Barry

Posted

Hoi Philip,

Inmiddels heb ik enkele bedrijven benaderd (inclusief offici?le KIA-dealers) over de (on-)mogelijkheden en de eventuele kosten.

Ben best wel beschrokken van de uiteenlopende prijzen voor hetzelfde product. De prijzen vari?erden van ? 420,00 tot ? 620,00 inclusief BTW en montage.

Heb nu ook een (denk ik) goed adres in Someren (onder Eindhoven) gevonden, die bereid is alles te verrichten terwijl ik erop wacht.

Wilde je dit even laten weten.

Groetjes,

Barry

Posted

Hoi Dave,

Het gaat om een bedrijf met het Llumar service- en plaatsingsstationcertificaat.

Voor het aanbrengen bij een Picanto van het filter op de beide voorportieren, achterportieren, achterdriehoekjes en de achterruit zijn de kosten in Someren ? 450,00. Ennnnn...... klaar terwijl u wacht!!!

Groetjes,

Barry

Posted
Hoi Dave,

Het gaat om een bedrijf met het Llumar service- en plaatsingsstationcertificaat.

Voor het aanbrengen bij een Picanto van het filter op de beide voorportieren, achterportieren, achterdriehoekjes en de achterruit zijn de kosten in Someren ? 450,00. Ennnnn...... klaar terwijl u wacht!!!

Groetjes,

Barry

Klaar terwijl u wacht???????????????

Moet je wel engelengeduld hebben, want alle zijruiten gaan uit de auto.

De folie moet drogen, de achterruit is een verhaal op zichzelf, heel arbeidsintensief.

Bij ons duurde het de eerste keer bijna 7 uur, bij de tweede Kia was deze tijd al terug gebracht naar 4 uur, maar toen wist ik al hoe de portierramen eruit gehaald moesten worden. Ook heb ik de deurpanelen verwijderd, dus dat schoot best op.

Maar ik hoop dat ze wel op de hoogte hebben gebracht dat de voorportieren eigenlijk NIET gefolied mogen worden, dit volgens de laatste nieuwe regelgeving.

Als de politie kwaad wil, kost het je 95 euro aan de bekeuring, maar veelal moet je de folie ter plaatse verwijderen, maar let op: IS NIET VERPLICHT!!!!.

Philip

Posted

Hoi Philip,

Sorry voor de verkeerde info. Dat "klaar terwijl u wacht" was een foutje van mijn kant. Er is een leenauto beschikbaar, omdat inderdaad het aanbrengen van de filmlaag een arbeidsintensieve klus is.

Tevens dank voor de tip over de voorportierramen. Zal ik me als ik besluit het te laten doen eerst goed over laten informeren. Steeds euro's aan de staat te betalen is ook niet alles. Ga er liever iets anders leuks mee doen. Toch?!

Dank & groetjes,

Barry

Posted

Welke kleur van de folie heb je gekozen??

En welke lichtdoorlaatbaarheid heb je ??

Ben best benieuwd naar het resultaat.

Geef eventueel ook even de link van desbetreffende firma, misschien hebben er anderen er ook iets aan, misschien iets van clubkorting :wink:

Philip

Posted

www.glascoatingsomeren.nl

Hoi Philip,

Bovenstaand de link van het bedrijf in Someren.

Mijn voorkeur gaat uit naar lichtgrijs voor alle zijramen en donkergrijs voor de achterruit.

Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt hoor!

Groetjes,

Barry

Posted

Hallo, Ik heb mijn sorento laten tinten door de firma trim-line.nl

zien er nu perfect uit.

bel ze eens zou ik zeggen. of kijk op de site

groeten

Posted

Hallo HJG,

Dank voor de tip.

Ik zal ook eens contact met Trim-Line opnemen. Heb inmiddels wel al hun site bezocht en het ziet er allemaal heel mooi en professioneel uit.

Groeten,

Barry