frans59 Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Hoi. Ik heb voor mijn kia nieuwe schokbrekers (Monroe )gekocht. Als ik deze wil monteren moet ik dan weer de oude pen gebruiken om hem boven vast te zetten? Want er zitten geen nieuwe pennen bij. Of moet je die apart bestellen? Ik dacht dat alles gewoon bijelkaar zou zitten bij nieuwe schokbrekers. Gr leek Frans Online Quote
MarcoV Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Hoi Frans, Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag voor je. Wat kostten die Monroe's? Groeten Marco Quote
brouwer2001 Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 zag deze advertentie op marktplaats http://link.marktplaats.nl/317572503 even een belletje en je weet de prijs Quote
jtmvanveen Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Je moet deze man op Ebay eens benaderen..... http://stores.shop.ebay.de/JPS-D-KFZ-SERVICETEILE__W0QQ_armrsZ1 Ik heb vorig jaar €58,00 per Monroe achterschokbreker betaald en €18,00 verzenden. Volgens mij vraagt hij op dit moment 2 achterschokbrekers voor €119,00 excl. verzenden. Ze staan niet op ebay nu. Maar als je erom vraagt zet hij ze erop. Zelf gemonteerd. Erg tevreden. En trouwens, dat stangetje aan de bovenkant om de schokbreker met 2 boutjes te monteren zit er gewoon bij! Die zit vast! Quote
frans59 Geplaatst 24 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2010 (aangepast) hoi, ik moest voor 2 monroe schokbrekers 184 euro betalen bij Heuts. Heb ze er zaterdag ondergezet. Stelt niks voor, je kunt ze er zelf onderzetten. Wiel eraf en dan boven 2 boutjes losdraaien en onder een dikkere bout. Ik had ze binnen 1 uur allebei eronder zitten Rijd weer als nieuw. Gr Frans 24 Februari, 2010 aangepast door frans59 Quote
MarcoV Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Ik heb er nog geen verstand van. Als ik op de Monroe site kijk zie ik twee types schokbrekers. Welke artikelnummer moet ik hebben voor de achterkant, is dat nr 72120 (SENSA-TRAC STRUTS) of 5777 (SENSA-TRAC PASSENGER CAR SHOCK ABSORBERS)? Quote
frans59 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Nummers zeggen mij niks. Maar je moet hebben: Gas gevuld en bevestiging is pen/oog Anders moet je ff kijken op Heuts.nl Hier geef je je autonummer in en dan komt schokbreker vanzelf te voorschijn. Sucses Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.