Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Registreren in "mijnkia.nl"

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is het iemand al gelukt om te registreren op de site www.mijnkia.nl?

Als ik dit doe, en alles netjes invul, krijg ik later de mededeling dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet overeen komt. Als ik dan, ook via deze site, mijn wachtwoord opgeef, krijg ik de mededeling dat mijn emailadres niet bekend is!

Wie helpt?

Groet van Vengasg

Gast FirstVenga
Geplaatst
Is het iemand al gelukt om te registreren op de site www.mijnkia.nl?

Als ik dit doe, en alles netjes invul, krijg ik later de mededeling dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet overeen komt. Als ik dan, ook via deze site, mijn wachtwoord opgeef, krijg ik de mededeling dat mijn emailadres niet bekend is!

Wie helpt?

Groet van Vengasg

Heb je als wachtwoord al eens geprobeerd de 4 cijfers van je meldcode?

Ik had hetzelfde probleem en heb via Kia vernomen dat ik de 4 cijfers van mijn meldcode moest gebruiken.

Groet

Firstvenga icon7.gif

Gast ceratorijder1
Geplaatst

Ik heb hetzelfde verhaal.

Na herhaaldelijke e-mails naar de customer service van KIA Nederland had ik eindelijk een werkende MijnKia.nl.

Ik heb zelfs een onderhoudsbeurt afspraak gemaakt via de site..heel makkelijk.

Maar helaas...vorige week proberen in te loggen en...

Uw account is niet geactiveerd.....GRRRRR...:twisted:

Er gaat binnenkort weer een boos mailtje naar Kia Nederland :nono:

Jeroen

Geplaatst

Als dat mailtje dan maar aankomt!

Ik heb inderdaad diverse keren geprobeerd, met het reeds opgegeven wachtwoord, als ook met de meldcode. Geen enkel resultaat.

Enne ... Als ze er vier weken over doen om de gegevens te verwerken, waarom vermelden ze dat niet even op de website zelf?

Geplaatst

ik snap dat niet, ik heb de site ingevuld en daarna het e-mailtje gestuurd waar door de site opgevraagd werd en 3 dagen later was het compleet afgerond

Geplaatst
ik heb hetzelfde probleem, heb het maar opgegeven na 4 of 5 keer mailen met KIA

Mijn account was ook nog niet aangemaakt.

Maar toen ik met KIA belde, was er iemand die direct mijn account ging activeren.

na 5 minuten kon ik inloggen, en werkte alles gewoon goed.

Probeer anders ook even te bellen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...