vengasg Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Is het iemand al gelukt om te registreren op de site www.mijnkia.nl? Als ik dit doe, en alles netjes invul, krijg ik later de mededeling dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet overeen komt. Als ik dan, ook via deze site, mijn wachtwoord opgeef, krijg ik de mededeling dat mijn emailadres niet bekend is! Wie helpt? Groet van Vengasg Quote
Smart Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Volgens mij zijn er meerdere topics over dit probleem op het forum. Zie in ieder geval deze eens: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=10030&postcount=1 Gebruik anders even de zoekfunctie op het forum en gebruik bijv. de woorden 'registratie MijnKia'. Suc6 ermee! Quote
DeOS Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Zie ook http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=2794 . Bij de veelgestelde vragen op mijnkia.nl staat ook dat de verwerking van je gegevens 4 weken duurt: http://www.kia.nl/faq/mijnkia/vraag%205.aspx . Quote
Gast Jantje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 heb je na invullen van de website ook de email verstuurd? Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Is het iemand al gelukt om te registreren op de site www.mijnkia.nl?Als ik dit doe, en alles netjes invul, krijg ik later de mededeling dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet overeen komt. Als ik dan, ook via deze site, mijn wachtwoord opgeef, krijg ik de mededeling dat mijn emailadres niet bekend is! Wie helpt? Groet van Vengasg Heb je als wachtwoord al eens geprobeerd de 4 cijfers van je meldcode? Ik had hetzelfde probleem en heb via Kia vernomen dat ik de 4 cijfers van mijn meldcode moest gebruiken. Groet Firstvenga Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Ik heb hetzelfde verhaal. Na herhaaldelijke e-mails naar de customer service van KIA Nederland had ik eindelijk een werkende MijnKia.nl. Ik heb zelfs een onderhoudsbeurt afspraak gemaakt via de site..heel makkelijk. Maar helaas...vorige week proberen in te loggen en... Uw account is niet geactiveerd.....GRRRRR... Er gaat binnenkort weer een boos mailtje naar Kia Nederland Jeroen Quote
vengasg Geplaatst 22 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2010 Als dat mailtje dan maar aankomt! Ik heb inderdaad diverse keren geprobeerd, met het reeds opgegeven wachtwoord, als ook met de meldcode. Geen enkel resultaat. Enne ... Als ze er vier weken over doen om de gegevens te verwerken, waarom vermelden ze dat niet even op de website zelf? Quote
Kiaatje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 ik heb hetzelfde probleem, heb het maar opgegeven na 4 of 5 keer mailen met KIA Quote
Gast Jantje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 ik snap dat niet, ik heb de site ingevuld en daarna het e-mailtje gestuurd waar door de site opgevraagd werd en 3 dagen later was het compleet afgerond Quote
Venga1 Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 ik heb hetzelfde probleem, heb het maar opgegeven na 4 of 5 keer mailen met KIA Mijn account was ook nog niet aangemaakt. Maar toen ik met KIA belde, was er iemand die direct mijn account ging activeren. na 5 minuten kon ik inloggen, en werkte alles gewoon goed. Probeer anders ook even te bellen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.