Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Forumleden,

Ik heb een Kia Rio van 2007 de auto voldoet goed, maar er is een maar bij, het bezine verbruik is veel te hoog plus ongeveer 1:12.

Ik wil graag een trekhaak hebben die gemonteerd moet worden,hebben jullie een idee wat het kost en waar ik dat kan doen bij mij in de buurt?

Groeten Herman

Geplaatst

De vriend van mijn zus heeft ook een Rio 1.4 (uit 2009), maar dat maakt geen verschil qua motor d8 ik, maar hij reed ongeveer 1:14 / 1:15. Vind jou verbruik inderdaad wel erg hoog en hij rijd aardig door hoor, keer bij hem gezeten reed die ook 130 en heel ff 180 :roll:

Geplaatst

Ik heb sinds kort een Rio 1.6 uit 2007.

Verbruik ongeveer 1:10 a 1:11 in stadsverkeer (als je rustig rijd)

Ik heb meer problemen met de achterschokbrekers.

Dat zijn net fietspompen. Die dempen gewoon niet.

Als je over een verkeersdrempel rijdt wordt de achterkant gelanceerd en slaat door.

Binnenkort naar nieuwe op zoek.

Tevens heb ik sinds een maand dat de rugleuning kraakt.

Dus bij elk hobbeltje of als je door een bocht gaat hoor je tikkend/krakend geluid.

Het is echt de leunig en niet de zitting.

Komt iemand dit bekend voor?

Geplaatst

krakende stoel nee maar wel een krakende achterbank het 40% stukje,er is al wat aan gedaan en het was weg .zat los op de bodem,maar het is er weer het kraken.

verbruik valt mee 1 op 15 met een rio uit 2007 met 51000km.voor de rest blijft ie maar doorgaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...