Kalian Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hey ik ben kalian, Net nieuw op dit forum. Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hallo Kalian, Welkom op het forum. In je naam zit in ieder geval het woord Kia opgesloten! Toeval? Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hallo Kalian, Welkom op de clubsite van Kia. Heb je een auto van 'ons' merk, of ben je nog aan het rondsnuffelen? Vergeef mij m'n enigszins nieuwsgierige natuur... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
brouwer2001 Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 welkom ben ook nieuwsgierig naar jou auto. Quote
Brutus Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Welkom hier... Dan ben ik toch niet de enige nieuweling vandaag... Quote
Hasselt Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 Nieuwelingen te over, getuigd toch van het KIA-succes! Welkom alvast! Grtn Philip Quote
Relena Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 Hallo Kalian, welkom op dit mooie forum. Groetjes, Relena Quote
Kalian Geplaatst 5 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2010 Hallo Kalian,Welkom op het forum. In je naam zit in ieder geval het woord Kia opgesloten! Toeval? Veel lees- en postplezier toegewenst! Hey bedankt allemaal! hehe, nee dit is geen toeval. Dit had er inderdaad mee temaken Quote
Kalian Geplaatst 5 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2010 Hallo Kalian,Welkom op de clubsite van Kia. Heb je een auto van 'ons' merk, of ben je nog aan het rondsnuffelen? Vergeef mij m'n enigszins nieuwsgierige natuur... Vriendelijke groet van GreyGriffin Ik ben inderdaad nog aan het snuffelen, een kennis van me heeft een kia. vind het wel leuke wagens. nieuwsgierigheid is alleen maar goed! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 Maart, 2010 Geplaatst 5 Maart, 2010 Hey Kalian, Nou wil ik natuurlijk ook graag weten of het een grote Kia of een klein Kiaatje moet worden! Groet van GreyGriffin Quote
Kalian Geplaatst 19 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2010 Hey Kalian,Nou wil ik natuurlijk ook graag weten of het een grote Kia of een klein Kiaatje moet worden! Groet van GreyGriffin Nee, t word dan toch echt een KIA'tje, ik heb niet zoveel met grote auto's. Ik hoef ook geen massa's mensen te vervoeren dus is een grote kia een beetje overbodig. Kost ook weer meer enz. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.