MvG Geplaatst 11 Februari, 2006 Geplaatst 11 Februari, 2006 Hoi, ik was wat aan het surfen en kwam deze set voor de Sportage tegen om de voorbumper wat op te leuken, Ik vind het zelf een leuk geheel en vraag me af wat jullie ervan vinden! Ik heb al gemaild met de leverancier over de montage en dit was zijn reactie: De set wordt er met 3m ingeplakt, dus supersterk en supermakkelijk. Is achteraf te verwijderen zonder dat je er iets van ziet. Voor mijn duidelijkheid 3m is toch een soort van tape? Iemand die hier meer van weet hoor ik graag. Het gaat om de volgende set: Voor het geval de foto niet in het forum te zien is plaats ik hem ook in het album... Groet, Mario http://www.fun4cars.nl/images/478_imgm.jpg[/img] grr... album dus... Quote
scorpioshuma Geplaatst 12 Februari, 2006 Geplaatst 12 Februari, 2006 Bij deze de foto. de code gaat alsvolgt (* vervangen door [ ): *img* lokatie afbeelding */img* En ja 3M is dubbelzijdig tape en of dat zo een goed idee is bij een warme motor in de buurt Dave Quote
Tazteam Geplaatst 12 Februari, 2006 Geplaatst 12 Februari, 2006 En ja 3M is dubbelzijdig tape en of dat zo een goed idee is bij een warme motor in de buurt Dave er zijn diverse 3M produkten die zeer goed tegen de hitte kunnen. In de tuningscene worden regelmatig spiegels tegen de binnenkant van de motorkap geplakt, en deze worden echt wel warm en blijven gewoon op hun plekkie zitten. Nu worden de onderdelen op de gril en air in takes een stuk minder warm, en ik ben er zeker van dat deze gewoon op hun plaats blijven zitten. Philip Quote
MvG Geplaatst 12 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2006 Hoi Dave & Philip, bedankt voor jullie reactie. Nu weet ik in ieder geval dat het 'technisch' mogelijk is. Weten jullie uit ervaring ook of deze tape weer makkelijk te verwijderen is. Dus als je de grille er weer af wilt halen dat je de lak niet van de bumper meetrekt.... O ja en ik hoor ook graag of je de set mooi vindt of juist afzichtelijk!! Hoe meer mensen de set lelijk vinden des te groter de kans dat ik hem erop zet.... Hahah! Nee hoor dat maakt niet uit hoor. wat de een mooi vindt is voor een ander juist weer niks en omgekeerd! Wat dat betreft heb ik een stalen plaat voor mijn hoofd!!! Groet, Mario Quote
scorpioshuma Geplaatst 12 Februari, 2006 Geplaatst 12 Februari, 2006 De stalen plaat heb je nodig als je een mening vraagt op een forum Je moet doen wat je zelf mooi vind. Persoonlijk hou ik niet zo van dat chroom, maar ja "mijn" type tuning valt bij anderen misschien weer niet in de smaak en wat Philip doet is bij anderen misschien weer niet hun keuze. Het probleem bij het verwijderen is mogelijk niet dat je lak meegetrokken wordt, maar hoe je de tape netjes verwijderd die er achter blijft zonder rare vlekken of verkleuringen van de lak waar geen zonlicht is gekomen Dave Quote
Tazteam Geplaatst 12 Februari, 2006 Geplaatst 12 Februari, 2006 Er is veel in de handel op tuning/styling gebied. Ook voor de Sportage, maar als je een beetje (veel) moeite doet om iets te krijgen, en gaat dan zelf ook aan de slag, krijg je echt iets speciaals: voila, complete chrome grill Philip Quote
MvG Geplaatst 12 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2006 Ok Dave, had ik nog niet aan gedacht! Zal dit eens met mijn dealer overleggen. Enne ik houd wel van ongezouten meningen als ik ergens naar vraag. Een beetje discussie vind ik altijd wel leuk! Philip, mooie gril!! Lekker hoog bling-bling gehalte! Plaats maar een foto als je de grill erop heb zitten!! Gr. Mario Quote
MvG Geplaatst 14 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2006 Vandaag dealer gebeld en hij gaf aan dat dergelijke vastgeplakte elementen zonder probleem verwijderd kunnen worden en ook zonder verkleuringen van de lak en dergelijke. Sierstrips e.d. worden ook met 3M op deze manier vastgeplakt. Denk nu wel dat ik de set ff langshaal als ik een keer tijd heb. Plaats dan ook wel een foto hiervan in het album. Groet, Mario Quote
JG010 Geplaatst 14 Februari, 2006 Geplaatst 14 Februari, 2006 Wij leveren deze set al geruime tijd en kost bij ons : ? 149,-- Met vriendelijke groet, Julian Groenendijk www.koreancarstyling.com Quote
Marcel Geplaatst 14 Februari, 2006 Geplaatst 14 Februari, 2006 Hoi, Heb hem zelf ook geplaatst op onze eigen sportage ziet er goed uit, makkelijk en pasklaar.[/url] Quote
MvG Geplaatst 17 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2006 Hoi, Ik heb de verchroomde set erop gezet en dacht ik kan jullie de foto's toch niet onthouden! Montage is zeer eenvoudig en kun je eigenlijk ook niet zo noemen, het is meer plakwerk... De nummerplaat en houder moesten er wel af, dat koste wel ff wat meer moeite omdat ik eerst niet wist hoe dat moest... maar als je dat eenmaal weet stelt dat ook niks voor. Plaat erafschuiven en vervolgens 4 schroefjes losdraaien. Als ik het kan dan kan iedereen dat.... Front: Zijdelings: Front close-up: Links onder de koplamp: Rechts onder de koplamp: Ik heb de set aangeschaft bij Julian Groenendijk (koreancarstyling.com), jullie al wel bekend. Hij verdient een pluim voor de service en klantvriendelijkheid! Donderdag om 4 uur gebeld en vervolgens geld overgemaakt en vrijdag de set thuisbezorgd! Vervolgens heb ik hem om vrijdagavond om 22.00 uur nog lastiggevallen met de vraag hoe ik mijn nummerbord eraf kreeg Maar was geen probleem, legde het even uit zodat ik om kwart over tien het plakwerk al had gedaan! En o ja, bij hem was de set ook ?50 goedkoper dan bij anderen... Mijn vrouw is er helemaal weg van, ik moet er nog ff aan wennen. Anders is het in ieder geval wel!! Met vr.gr. Mario Quote
MvG Geplaatst 20 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2006 Oeps... foto's erg beetje groot, ach het is nu tenminste gelutk de foto's direct in het forum te plaatsen.... Hmm, mijn dealer naam staat er ook nog erg groot op... Maar goed daar heb ik ook alleen maar positieve berichten over dus... laat maar lekker staan zo! Als het een probleem is kan ik de foto's wel resizen.. ik hoor het wel Quote
BaBaCC Geplaatst 20 Februari, 2006 Geplaatst 20 Februari, 2006 Hoi Mario, Los van het feit dat ik me qua grootte van de foto's rot schrok (geintje), ziet het er allemaal wel heel erg chique, apart en bling-bling uit. Ik vind het in ieder geval heel erg mooi en het haalt "de smoel" heel erg op. Klasse!! Veel plezier ermee. Groeten, Barry Quote
Tazteam Geplaatst 20 Februari, 2006 Geplaatst 20 Februari, 2006 Hey Mario, Mooie foto's van je bling bling voorkant Wat gaat Nederland er mooi uitzien met al die chroom onderdelen aan de voorkant van de auto's. Ziet er heel netjes uit. Wat betreft de grootte van de foto's: het beste is een resolutie van 640x480 pixels. Ik zou zeggen: GA ZO DOOR !!!!!!! Philip De andere bling bling Kia Quote
MvG Geplaatst 21 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2006 Hoi Barry en Philip, bedankt voor jullie reactie!! Hartstikke leuk dat jullie ook enthousiast zijn. Ik zit nu voorzichtig te denken aan sidesteps/bars.... of toch deze... Groet, Mario Quote
BaBaCC Geplaatst 21 Februari, 2006 Geplaatst 21 Februari, 2006 Hoi Mario, Ongeacht welke versie je kiest. Ook deze geven de auto een stoerdere uitstraling. Persoonlijk vind ik die op de onderste foto wel heel erg mooi. Deze tonen minder iel dat de oorspronkelijke, maaaarr...het blijft natuurlijk een peroonlijke keuze. Succes bij het bepalen daarvan en ik zie de foto's dan wel weer verschijnen. Groeten Barry Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.