Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas heb ik sinds kort hetzelfde probleem.Binnenbekleding (kunststof panelen) al uit de achterbak verwijderd om beter zich te krijgen maar nog geen oplossing.Ik zie dat er zich druppels vormen op het uiteinde van een naad net onder de luidsprekers maar kan niet zien waar het water op zich vandaan komt.De rubber kabeldoorvoering links helmaal schoongemaakt en ingekit, doorvoering van achterruit sproeier idem behandeld.Rubber opvangblokken van de klep losghaald en moer ingekit.Ik weet zeker dat het geen opspattend water kan zijn omdat hij ook bij stilstand lekt en duidelijk ergens bovenaf aan de achterkant.Hebben ook bij droog weer lekkage geconstateerd toen en een emmer water aan de acjterkant over wagen hebben gegooid.Omdat het een lekkage aan zowel de rechtse en linkse zijde is moet het volgens mij ergens op een centraal punt vandaan komen wwarna het via de holle ruimten naar beide zijden loopt.Iemand misschien nog ideeen, adviezen ?

Lees meer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...