Remko .me Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 http://www.kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspx Als jullie naar styling gaan, dan helemaal naar rechts stootsierlijst was eerder alleen in RVS, nu dus ook in zwart.. so you know... niet dat ik het neem hoor, viel me gewoon op Quote
Barlow Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 http://www.kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspxAls jullie naar styling gaan, dan helemaal naar rechts stootsierlijst was eerder alleen in RVS, nu dus ook in zwart.. so you know... niet dat ik het neem hoor, viel me gewoon op Klasse Chrones, erg attent en het ziet er gestyled uit! Quote
Venga1 Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Chrones wat bedoel je met dat het alleen in RVS was? Het is volgens mij gewoon een hele nieuwe accessoire. Ik denk zeker dat het een zeer nuttig accessoire is, maar wie denkt dat dit echt mooi staat. Dit op een Byte Blue Venga! Quote
Remko .me Geplaatst 13 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2010 Chrones wat bedoel je met dat het alleen in RVS was? Het is volgens mij gewoon een hele nieuwe accessoire. Ik denk zeker dat het een zeer nuttig accessoire is, maar wie denkt dat dit echt mooi staat. Dit op een Byte Blue Venga! Dat bedoel ik! Helemaal nieuw! ik denk niet dat het mooi staat... Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Ik heb ook zo mijn twijfels over deze stootstrip. Wie had ook weer een stoostrip met Venga erin gezien? Quote
Barlow Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Dat bedoel ik! Helemaal nieuw! ik denk niet dat het mooi staat... Ben van mening dat dit mooier staat dan allemaal krassen..... Quote
Venga1 Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Ik heb ook zo mijn twijfels over deze stootstrip. Wie had ook weer een stoostrip met Venga erin gezien? Bedoel je dat er nog een andere is? Ik zou het in de lijn van de auto laten plakken, recht vind ik niet kloppen. Zo komen er toch steeds meer accessoires Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Bedoel je dat er nog een andere is?Ik zou het in de lijn van de auto laten plakken, recht vind ik niet kloppen. Zo komen er toch steeds meer accessoires Ja ik weet niet wie, maar er werd verwezen naar een stootstrip met de naam Venga erin. Misschien de zoekfunctie gebruiken! Quote
Venga OK Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Ik heb ook zo mijn twijfels over deze stootstrip. Wie had ook weer een stoostrip met Venga erin gezien? Een wat voor strip Smart, een stoostrip??? Niet zo scherp vandaag... Quote
Remko .me Geplaatst 16 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2010 Hopelijk krijgen we net zoveel optie mogelijkheden als er bij de SOUL is. Quote
vlaan51 Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik wou ook graag wat sierstrips op mijn Venga. Dus de sierstrip rond de mistlampen voor, en midden op de achterklep besteld. Maar na drie maanden wachten (en nog niet leverbaar) toch maar tegen de Dealer gezegd dat hij ze mag houden. Ik ben nu aan de Venga gewend zonder deze sierstrips., en ik hou z'n 348 euri in de zak. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.