Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

over 2 weken krijgen wij onze nieuwe ceed 7 "business" editie.

dat is een normale 7 maar dan zonder de velgen maar met climate control!

ben natuurlijk zeer benieuwd en hoop er veel (comfortabele) kilometers mee te maken!

groet Erik

Geplaatst

Hallo Erik,

Welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Je hebt de juiste uitvoering gekocht, de originele velgen kun je altijd nog vervangen door andere velgen.

Prettige en veilige reiskilometers toegewenst.

Geplaatst

Hoi Eric,

Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop. Ik ben blij dat er weer een cee'd rijder bij is gekomen. Je zult niet teleurgesteld zijn in deze wagen.

Ik wens je veel veilige en fijne kilometers toe. Indien mogelijk en bereidt tot.. hadden we toch graag geregeld een ervaringsbericht gezien op het forum mbt je cee'd 7.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Erik,

Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van de Cee'd. Ik weet uit ervaring dat het een hele prettige auto is, die je niet snel in de steek zal laten. Nu nog even die twee weken zien door te komen...

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Och die 13 dagen doe je met links Erik.

Gewoon elke dag op dit forum gaat de tijd vanzelf.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

Welkom Erik, goeie keus gemaakt. Nu nog maar 10 dagen wachten ?? Ik wacht al 3 weken en heb nog geen idee wanneer de auto wordt geleverd. Maar goed, rustig afwachten, we rijden nog.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...