marjamaria Geplaatst 18 Februari, 2006 Geplaatst 18 Februari, 2006 hoi allemaal. wij hebben afgelopen januaria onze kia sportage gekregen. we hebben hier sidebars onder laten zetten,die we besteld hebben uit het accesoires boekje van de kia ,maar nu hebben wij daar een vraag over. kan iemand ons vertellen waar die accesoires vandaan komen? wij hebben namelijk onze twijfels of we wel de goeie hebben. nu hebben ze er het merk cobra onder gezet. en die wilde we juist niet,omdat we hadden gelezen dat die niet zo goed waren. en bovendien kun je die al kopen voor 350 euro,en wij hebben 849 euro betaald. de dealer die wij hebben is ons vies tegen gevallen,een fatsoenlijk antwoord krijgen we nooit van hem,en hij reageerd vrij bot op alles wat we vragen. en de dingen die we nog besteld hebben krijgt hij gewoon niet. en als je belt krijg je een mopperende dealer. wie kan ons helpen om erachter te komen waar de accesoires nu vandaan komen. mvg. van marja Quote
Tazteam Geplaatst 18 Februari, 2006 Geplaatst 18 Februari, 2006 Hallo Marja, Wat een gedoe met veel Kia dealers in Nederland. Blijkbaar zijn er toch heel veel dealers die het niet zo nauw nemen met hun klanten. Ben ik blij met onze dealer, die staat elke keer weer voor ons klaar en als we vragen hebben kunnen we altijd terecht, zowel bij de verkopers als bij de medewerkers van de werkplaats. Maar om terug te komen op je vraag, waar de accesoires vandaan komen. Veelal komen deze via een centraal distributiepunt van Kia Nederland naar de dealers. Waar deze gevestigd is moet ik helaas ook schuldig blijven, maar waarom neem je niet even contact op met Kia Nederland?? Of even een belletje naar Kia World?? Ook liggen de prijzen van accesoires bij Kia wat hoger dan bij een autoshop. Maar voor een prijsverschil van 500 euro zou ik toch de moeite nemen om uit te zoeken waar dit verschil in zit. En je hebt dus ook niet de juiste side bars gekregen die je besteld hebt, dus daarover zou ik zeker een keer de discussie aangaan met de dealer. Want zo schiet hij wel erg tekort, een verkeerd artikel met een veeeeel te hoge prijs. Dus veel succes bij de dealer met de onderhandelingen. Philip. Jeetje wat ben ik blij met mijn dealer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.