Venga OK Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Ondertussen heb ik 3 verschillende mobieltjes geprobeert te pairen en vervolgens te bellen via de Venga. Tot nu toe werkte geen van de combinaties goed. Of het contact wordt verbroken op het moment van verbinden, of het telefoonboek doet het niet (en dus ook de speed dails) of de telefoon wordt niet weer gevonden na verbreken van het contact van de Venga, bij een "zichtbaar" mobiel. Ik heb tot nu toe een LG Cookie, Nokia 6300 en Nokia 6021 gepaired, maar elke keer is er iets wat niet werkt. Zijn er onder jullie die een goed werkende combinatie telefoon / Nav pakket hebben? Graag hoor ik het type telefoon. Of als een van jullie een goed werkende combinatie heeft met een van de types die ik genoemd heb, hoor ik het ook graag. Peter Quote
Venga1 Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 of de telefoon wordt niet weer gevonden na verbreken van het contact van de Venga, bij een "zichtbaar" mobiel. Peter. Het is niet alleen dat je mobiel zichtbaar moet zijn,maar je moet ook de instelling "automatisch verbinding maken" instellen. Ik heb natuurlijk niet het zelfde systeem al wat jij hebt, maar bij mij werkte het pas goed nadat ik deze instelling had gedaan. Nu stap ik in de auto, en heb ik direct een blue tooth verbinding Quote
Venga OK Posted March 18, 2010 Author Posted March 18, 2010 Peter.Het is niet alleen dat je mobiel zichtbaar moet zijn,maar je moet ook de instelling "automatisch verbinding maken" instellen. Dit zojuist gechecked, maar dit staat goed ingesteld. bij alle 3. Als je nog meer tips hebt, graag! Quote
John Cassels Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Is er geen " lijst van compatible gsm's " zoals met een draagbare nav.systeem ?. Quote
Yobaco Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Hoi Peter, ik heb een mini N97 die werkt vaakt zonder problemen. Alleen ik heb wel eens een probleem en dat is. Als hij niet automatisch connect en ik moet dit met de hand doen staat er in mijn gsm BT connecten met C'eed en als ik dan bel dan hoort de andere kant mij slecht. Pakt hij hem wel automatisch staat er in mijn gsm Venga connecten en is de verbinding goed.. Ik moet hier nog steeds mee langs de dealer. Gr Yolanda Quote
Venga OK Posted March 19, 2010 Author Posted March 19, 2010 Hoi Peter,ik heb een mini N97 die werkt vaakt zonder problemen. Alleen ik heb wel eens een probleem en dat is. Als hij niet automatisch connect en ik moet dit met de hand doen staat er in mijn gsm BT connecten met C'eed en als ik dan bel dan hoort de andere kant mij slecht. Pakt hij hem wel automatisch staat er in mijn gsm Venga connecten en is de verbinding goed.. Ik moet hier nog steeds mee langs de dealer. Gr Yolanda Dank je Yolanda, Het kan dus wel (bijna) goed! Quote
Venga OK Posted April 9, 2010 Author Posted April 9, 2010 Heb uiteindelijk een Samsung Jet gekocht. Deze werkt prima met de Navigatie. Fijne telefoon trouwens! Peter Quote
fredstaf Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Ondertussen heb ik 3 verschillende mobieltjes geprobeert te pairen en vervolgens te bellen via de Venga. Tot nu toe werkte geen van de combinaties goed. Of het contact wordt verbroken op het moment van verbinden, of het telefoonboek doet het niet (en dus ook de speed dails) of de telefoon wordt niet weer gevonden na verbreken van het contact van de Venga, bij een "zichtbaar" mobiel. Ik heb tot nu toe een LG Cookie, Nokia 6300 en Nokia 6021 gepaired, maar elke keer is er iets wat niet werkt. Zijn er onder jullie die een goed werkende combinatie telefoon / Nav pakket hebben? Graag hoor ik het type telefoon. Of als een van jullie een goed werkende combinatie heeft met een van de types die ik genoemd heb, hoor ik het ook graag. Peter Hallo Allemaal Gisteren is mijn Venga afgeleverd en mijn Bleutooth vandaag even ingesteld en het werk perfect,mijn toestel is nokia 6131.Hij belt alleen het laatste ,kan je nu ook bellen naar een willekeurig nummer?of moet je dan toch steeds je mobiele telefoon gebruiken? Quote
Recommended Posts