vlaan51 Geplaatst 22 Maart, 2010 Geplaatst 22 Maart, 2010 Hallo Forum leden, Ik ben Alex uit 6681 Bemmel en heb nu mijn 4e Kia. Ik wou van een Twingo af om met een Kia Picanto verder te gaan. Dit werd na de proefrit echter een Rio. Toen het nieuwe model Rio uitkwam ben ik gelijk overgestapt op deze nieuwe Rio. Een prima auto, met veel waar voor zijn geld. Daarna zag ik bij Het Kia experience Center in Utrecht de Cerato (sedan-model) en was gelijk verkocht. Zeer veel plezier van deze auto gehad, en nooit geen problemen gehad. Bij de aankoop heeft de verkoper er niet bij verteld dat dit model niet meer in NL ge Quote
Peterrrrr Geplaatst 22 Maart, 2010 Geplaatst 22 Maart, 2010 Welkom ! Waarom moest je 6 weken wachten ? Quote
vlaan51 Geplaatst 22 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2010 Bleek nu opeens niet op voorraad te zijn. Ik verdenk de Dealer ervan dat hij hem aan een ander verkocht te heeft. Maar dit ontkent hij:-( Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.