Jump to content

Lijst Navteq pairable Mobiles in Venga / Cee'd

Recommended Posts

Posted

De site waarnaar verwezen wordt vanuit de handleiding van de Navigatie is alsdoor maar "under construction" Daarom heb ik contact gezocht met Navteq om zo aan de lijst te komen met mobieltjes die volgens opgave van Navteq werken met het Navigatiesysteem van de Venga (en waarschijnlijk ook met de Cee'd)

Dit is de lijst die ik vandaag van ze gehad heb:

"Onderstaande gegevens hebben wij van Kia / LG beschikbaar gesteld gekregen. Op dit moment is deze inderdaad niet via genoemde website verkrijgbaar"

Nokia:

7370: Passed

E60: Passed

E61: Passed

N77: Passed

E51: Passed

N95: Passed

N70: Passed

8600: Passed

E71: Passed

N82: Passed

6280: Passed

N70: Passed

8600: Passed

7380: Passed

6103: Passed

6650: Passed

6700: Passed

6131: Passed

6230: Passed

6300: Passed

6111: Passed

Music Express: Passed

LG

KG800: Passed

KE970: Passed

M4410: Passed

GD90: Passed

GD510: Passed

GM210:Passed

KM900: Passed

GC900: Passed

GW300: Passed

GU230: Passed

KM555: Passed

BL40: Passed

KF900: Passed

Samsung

D600: Passed

D820: Passed

D900: Passed

Z540V: Passed

U900: Passed

SGH700: Passed

SGH-U600: Passed

Motorola

U6: Passed

ROZR E6: Passed

RIZR Z8: Passed

Z10: Passed

E550: Passed

RAZR V9: Passed

V3I: Passed

SonyEricsson

K750i: Passed

810i: Passed

P1i: Passed

W980i: Passed

G900: Passed

W705: Passed

W880I: Passed

V600i: Passed

S500i: Passed

M600I: Passed

Blackberry

8100: Passed

9000: Passed

HTC

Touch Diamond: Passed

Touch Pro: Passed

Palm

Treo 750V: Passed

HP

HW6915: Passed

Philips

O2 Xda Atom: Passed

Ixmate

KXJAM: Passed

Ik hoop dat dit de X-ecutive rijders helpt met de problemen rond de communicatie van mobieltjes en de Navteq / LG navigatie unit.

Groet,

Peter

Posted

Handig die lijst. Mijn nokia 6300 (werk gsm) paired wel, maar telefoonboek wordt niet gekopieerd. Ook kan ik alleen maar gebeld worden, als ik zelf bel dan krijg ik geen kiestoon en verbinding.

Mijn nokia 5800 XM werkt super.

Posted

Ik heb een htc diamond (stel hierboven erbij). Pairen en telefoonboek overnemen gaat ok, echter hangt het hele systeem na 5 a 10 minuten (helemaal dood, niet alleen het touchscreen, ook de knoppen)

Posted

ik heb ook een aantal telefoons getest

Nokia N95 doet het wel maar neemt geen telefoonboek over.

Nokia N97 doet het perfect, ik heb deze wel een harde reset moeten geven omdat hij anders het hele systeem liet vastlopen zodra hij aangemeld was.

Samsung s8000 (jet) doet het.

HTC touch Pro doet het.

@Pexxx probeer ook je telefoon een harde reset te geven (wel een backup maken van je telefoonboek, agenda, foto's e.d.) bij mij doet de Nokia het nu perfect. De telefoon is al aangemeld zodra ik de auto start en kan bellen en gebeld worden zoals het hoort.

Het enige puntje wat ik tot nu toe heb is dat de namen niet worden weergegeven als je gebeld wordt, alleen het nummer. als iemand hier nog een tip voor heeft hoor ik het graag

Grtz. Gstar

Posted

Heb de knoop maar doorgehakt. Na op het forum gelezen te hebben dat bv de Samsung Jet goed werkt met de Venga, heb ik zo'n Jet aangeschaft. De LG Cookie werkt niet en gaat niet werken.

De Jet net even geprobeert en zo te zien werkt alles! Verbind goed, telefoonboek (paar nummers snel ingeklopt) wordt weergegeven.

Morgen weer even verder spelen.

Peter

• 3 weeks later...
Posted

De Iphone zie ik niet vermeld? Heeft iemand deze toevallig uitgeprobeerd?

Posted
Heb de knoop maar doorgehakt. Na op het forum gelezen te hebben dat bv de Samsung Jet goed werkt met de Venga, heb ik zo'n Jet aangeschaft. De LG Cookie werkt niet en gaat niet werken.

De Jet net even geprobeert en zo te zien werkt alles! Verbind goed, telefoonboek (paar nummers snel ingeklopt) wordt weergegeven.

Morgen weer even verder spelen.

Peter

Gebruik de Samsung Jet nu een paar weken en deze mobiel werkt goed met de Navigatie BT van de Venga. Telefoonboek wordt goed overgenomen (140 namen) en de presets werken goed.

Heb alleen

• 4 months later...