Jump to content
Onderdelenshop24.com

Eerste rij ervaring Kia Venga 1.6 X-ecutive

Recommended Posts

Posted

Nou gisteren eindelijk de nieuwe Kia Venga 1.6 X-ecutive op kunnen halen. De eerste ervaringen zijn super goed.

Auto is lekker pittig, rijdt enorm fijn, en is zeer compleet uitgerust.

Stop and Go werkt perfect bij stoplichten, de auto start direct bij het koppelen en je bent snel weer onderweg.

Cruise control werkt ook goed even wennen met de knopjes op het stuur, was van de andere auto een soort joystick gewend.

Blue tooth naar Nokia telefoon was direct geregeld en werkt perfect, als ik gebeld wordt gaat het volume van de radio uit en hoor ik mijn telefoon overgaan over de speakers, opnemen is een fluitje van een cent en geluid en verbinding is perfect.

Enig nadeeltje vind ik als ik wat harder over een drempel ga in een slappe bocht dat hij wat stuiterd maar dat is een kwestie van de rijstijl een beetje aanpassen.

Op de snelweg met 120 is het geluid in de auto acceptabel, niet overdreven stil maar ook geen enorm kabaal. Ik vind de audio installatie zeer goed, USB stick werd direct herkent en speelt mijn Mp3-tjes goed af. Er zitten goede speakers in deze auto.

Morgen maar weer wat kilometers maken, hopelijk is het mooi weer want je ziet natuurlijk snel wat vuiligheid op een zwarte Venga. Ik vind de kleur wel zeer mooi staan, zal binnenkort foto's plaatsen op dit forum.

Posted

Veel plezier met de nieuwe aanwinst! Welke kleur heb je gekozen?

Een fotootje is altijd leuk.

Groet,

Peter (1.4 rijder)

Ps. Heb je nog een PB gestuurd.