Veldmuis Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Sinds kort de "trotse" eigenaar van een nieuwe KIA Cee'd 1.4 SeVen. Met recht trots, want hij bevalt erg goed tot nu toe. Dit is mijn eerste KIA, ik heb hiervoor veel andere nieuwe auto's gehad, voornamelijk Ford, Opel en Toyota, maar ik ben dus niet merkvast. Dus jullie zullen mij wel vaker gaan tegen komen op dit forum, want als ik het zo bekijk dan is het erg nuttig. Dus als ik mijn steentje kan bijdragen dan zal ik dat zeker doen. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Hallo Veldmuis, Welkom op het clubforum van Kia. Ik neem aan dat de Cee'd je goed bevalt? Ik wens je er vele plezierige en veilige kilometers in toe! Ennuh, prettige paasdagen. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
snackey Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Welkom, Vertel wat meer over je Ceed. Welke kleur, evt extra's en foto's ja daar zijn we dol op hier. Ik ga morgen mijn Pro_Ceed bekijken en as donderdag ophalen. Quote
Veldmuis Posted April 2, 2010 Author Posted April 2, 2010 Hallo snackey, Ik heb geen foto van mijn "Piston Grey" Cee'd, maar ik heb de "gewone" Cee'd, dus geen SW genomen. Extra's zijn bijna niet mogelijk, alles zit er al op en aan, dus die heb ik niet genomen. Succes donderdag met het ophalen van de Pro, en allemaal alvast fijne paasdagen! Veldmuis Quote
snackey Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Thanx, fijne dagen. Eindelijk ophalen na 10 weken. Quote
snackey Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Gister even bij de dealer geweest om te kijken. Prachtig. Daar stond ie. De belettering was er inmiddels achter af. De nummerplaat met dealerinfo en telefoon die zouden ze verwisselen voor een neutrale. Even er in gezeten en kunnen genieten van het prachtige instrumentenpaneel van de Pro Ceed. Nog even met de dealer gehad over stootstrips. Maar lijkt ons beiden toch niet heel mooi. Maar ja wel effectief. Ik doe het toch maar niet. As donderdag ophalen. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 (edited) Hey Jer, Volgens mij ga jij donderdag een heel leuke dag krijgen. Alvast veel plezier toegewenst! GreyGriffin Edited April 4, 2010 by GreyGriffin Quote
snackey Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Dat wordt het zeker. Goh dat je met 53 jaar nog zo vol van iets kan zitten. Is dus iets wat nooit over gaat blijkbaar. Vrijdag gelijk meenemen naar mijn werk. Ff sjowuh. Quote
Smart Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Dat wordt het zeker. Goh dat je met 53 jaar nog zo vol van iets kan zitten. Is dus iets wat nooit over gaat blijkbaar. Vrijdag gelijk meenemen naar mijn werk. Ff sjowuh. Nog een paar nachtjes (niet) slapen dan.......! Dat wordt een hele leuke dag om naar uit te kijken, lijkt mij;) Quote
Hasselt Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Het zullen in elk geval lange dagen worden! Succes alvast Quote
Recommended Posts