frankia Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 (edited) Is de Seven een tijdelijke actie en wanneer is de actie afgelopen(richttijd,in maanden),of is dit een model dat blijft bestaan zoals de X-tra? Of komt er snel een andere actie op de Ceed? zo ja welke??? Graag heel veel reacties. Edited April 6, 2010 by frankia Quote
gstar Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Lijkt mij een tijdelijke actie zie de kleine lettertjes onderaan op http://www.kia.nl/news/actions/kia-ceed-se7en.aspx : Deze actie geldt (zolang de voorraad strekt) voor zowel de ruime Kia cee'd SW, zakelijke Kia cee'd vijfdeurs en de sportieve Kia pro_cee'd Dus wacht niet te lang met bestellen.... Grtz. Gstar Quote
frankia Posted April 6, 2010 Author Posted April 6, 2010 Lijkt mij een tijdelijke actie zie de kleine lettertjes onderaan op http://www.kia.nl/news/actions/kia-ceed-se7en.aspx : Deze actie geldt (zolang de voorraad strekt) voor zowel de ruime Kia cee'd SW, zakelijke Kia cee'd vijfdeurs en de sportieve Kia pro_cee'd Dus wacht niet te lang met bestellen.... Grtz. Gstar Thanks,wil nu alleen nog weten hoelang deze actie nog duurt.(nee niet zolang de voorraad strekt,maar aantal weken,maanden,nieuwe actie e.d.) Dus als iemand het weet reageer. Quote
scorpioshuma Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Thanks,wil nu alleen nog weten hoelang deze actie nog duurt.(nee niet zolang de voorraad strekt,maar aantal weken,maanden,nieuwe actie e.d.)Dus als iemand het weet reageer. Als ik mij niet vergis heeft Peterrrrr in een topic vermeld dat iemand die nog twijfelt snel zal moeten kiezen, omdat de voorraad bijna op is Quote
frankia Posted April 6, 2010 Author Posted April 6, 2010 (edited) Als ik mij niet vergis heeft Peterrrrr in een topic vermeld dat iemand die nog twijfelt snel zal moeten kiezen, omdat de voorraad bijna op is Klopt dit Peterrrrr??? Ok, dank je Scorpioshuma.Ik heb nog maar weinig nodig om overstag te gaan. Nu nog kijken of ik een mooie interessante deal kan sluiten. Edited April 6, 2010 by frankia Quote
Recommended Posts