Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Is de Seven een tijdelijke actie en wanneer is de actie afgelopen(richttijd,in maanden),of is dit een model dat blijft bestaan zoals de X-tra?

Of komt er snel een andere actie op de Ceed? zo ja welke???

Graag heel veel reacties.

aangepast door frankia
Geplaatst
Lijkt mij een tijdelijke actie

zie de kleine lettertjes onderaan op

http://www.kia.nl/news/actions/kia-ceed-se7en.aspx

: Deze actie geldt (zolang de voorraad strekt) voor zowel de ruime Kia cee'd SW, zakelijke Kia cee'd vijfdeurs en de sportieve Kia pro_cee'd

Dus wacht niet te lang met bestellen....

Grtz. Gstar

Thanks,wil nu alleen nog weten hoelang deze actie nog duurt.(nee niet zolang de voorraad strekt,maar aantal weken,maanden,nieuwe actie e.d.)

Dus als iemand het weet reageer.

Geplaatst
Thanks,wil nu alleen nog weten hoelang deze actie nog duurt.(nee niet zolang de voorraad strekt,maar aantal weken,maanden,nieuwe actie e.d.)

Dus als iemand het weet reageer.

Als ik mij niet vergis heeft Peterrrrr in een topic vermeld dat iemand die nog twijfelt snel zal moeten kiezen, omdat de voorraad bijna op is ;)

Geplaatst (aangepast)
Als ik mij niet vergis heeft Peterrrrr in een topic vermeld dat iemand die nog twijfelt snel zal moeten kiezen, omdat de voorraad bijna op is ;)

Klopt dit Peterrrrr???

Ok, dank je Scorpioshuma.Ik heb nog maar weinig nodig om overstag te gaan.

Nu nog kijken of ik een mooie interessante deal kan sluiten.

aangepast door frankia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...