Administrator Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 he halloik zit met een probleem.ik heb zins 4 weken een kia sorento 2,4 uit 2005opzich een super auto en rijd voor de rest ook top MAARer is altijd een maarals mijn auto koud is dan schakelt hij naar zijn 1 en dan naar zijn 2 erg slecht je hoort ook een krakend geluid als je hem er in zet .ik heb al van alles geprobeerd eerst warm laten lopen of rustig schakel anders mijn koppeling gebruiken / verder intrappen of juist meer boven in.het vreemde is juist zodra ik ongeveer 2 kilometer heb gereden dan gaat het goed en zonder geluid.mijn vriendin vergelijkt het met een fiat brava waar ze eerst in reed maar ik zij al dat kan je niet vergelijken.nu rij ik er de laatste dagen er in maar het is toch best wel vervelend en wil niet graag meer schade rijden.wat moet ik doen????????ik heb een beetje nare ervaring bij dealers en ben ook niet echt gek meer van dealers na een paar vervelende ervaringen.maar ik weet nu niet wat ik het beste kan doen.ik dachte zelf al misschien zit er gewoon te weinig olie in dat hij het eerst moet verdelen maar nu zij een monteur dat je de olie niet kan vervangen van eeen sorento.help mij aubgroetjes rick Lees meer... Quote
Recommended Posts