henks Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 In de handleiding staat dat indien je de veiligsriem niet omdoet er eerst een lampje gaat branden en later moet er ook een zoemrtje gaan. Nu gaat het lampje wel even aan maar een zoemer is niet te horen. Wie heeft hier ervaring mee? Quote
Guest Herman Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Ik heb alleen de ervaring dat het zoemertje niet meer uit gaat als ik de gordel niet om doe (Sorento). Hij begint bij ? 10 km/u en als je dan de gordel omdoet, stopt het zoemertje niet eerder dan je het contact af zet en de motor opnieuw start. Bij eerstvolgende garagebezoek laat ik het zoemertje eruit slopen Quote
Guest Erik Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Ik heb dezelfde ervaring. Bij het starten van de motor knippert het lampje heel even maar verder geen zoemertje of wat dan ook. Zit er dus waarschijnlijk niet op. Quote
Voss Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 En gelukkig maar ook dat deze zoemer en niet op zit. Wordt al gek van het (poing) geluid als de deur open staat met de sleutel in het contact. Als de auto voor een beurt moet laat ik dit er ook gelijk uithalen. Quote
Recommended Posts