Guest Two Plugs Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Ff een vraagje aan de admins hier... Heb al twee keer gebruik gemaakt van de mailfunctie in het forum, en telkens de optie 'kopie van het bericht aan jezelf sturen' aangevinkt. De laatste keer was aan onze voorzitter, om me ff formeel af te melden voor de ledenvergadering, en de eerste keer was om bij een forumlid te informeren naar accesoires. Van de laatste keer heb ik in ieder geval feedback gekregen dat mijn mailtje nooit is aangekomen, en van beide voorbeelden heb ik de 'aangevinkte' optie om een kopie aan mijn eigen e-mail adres te sturen nooit een berichtje ontvangen... ff checken? Heb de beveiling (firewall) van mijn eigen PC als bron overwogen, maar die speelt hierin geen rol en vraagd netjes om toestemming om namens het forum een e-mail te versturen. Quote
jonge235 Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 bernard, als ik een e-mail verstuur via het forum dan werkt het perfekt hoor. toch misschien iets mis bij jou? ik weet wel als je je belasting aangifte verstuurd dan moet je ook je hele virus en firewal toestanden uitschakelen anders doet hij het ook niet. groeten van herman uit heesch Quote
Recommended Posts