Remko .me Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 26 april, op een maandag wordt het erop gezet! Ik krijg een mooie leenauto mee zeggen ze, ben benieuwd Nou, spannend hoor! Bumperbeschermfolie, en de RVS accessoires (mistlichten, achter, raamlijsten), lederen pook gaat er dan op! Quote
Venga1 Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 26 April verwacht/hoop ik veel foto's te zien!! Leuk voor je Quote
Remko .me Geplaatst 16 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2010 26 April verwacht/hoop ik veel foto's te zien!!Leuk voor je Natuurlijk! Doe ik direct! (Nu snap ik niet waarom ik een nieuw topic hiervoor opende) Quote
Venga OK Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Leuk voor je! Hoe lang heb je nou moeten wachten?? Hopelijk krijgt Venga1 eerdaags ook zo'n berichtje van de dealer Peter 26 april, op een maandag wordt het erop gezet!Ik krijg een mooie leenauto mee zeggen ze, ben benieuwd Nou, spannend hoor! Bumperbeschermfolie, en de RVS accessoires (mistlichten, achter, raamlijsten), lederen pook gaat er dan op! Quote
antonief Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Hoop dat de spanning niet groot wordt en ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto's. Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Nou, dat worden weer slaaploze nachten en veel spanning op het forum:mrgreen: Quote
Remko .me Geplaatst 16 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2010 Leuk voor je!Hoe lang heb je nou moeten wachten?? Hopelijk krijgt Venga1 eerdaags ook zo'n berichtje van de dealer Peter Uhhh vanaf half januari Hoop dat de spanning niet groot wordt en ben natuurlijk ook benieuwdnaar de foto's. ik plaats direct de foto's!! Nou, dat worden weer slaaploze nachten en veel spanning op het forum:mrgreen: echt wel, ben nu al zenuwachtig!! jij bent ook wel nieuwsgierig!! Quote
Venga1 Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Leuk voor je!Hoe lang heb je nou moeten wachten?? Hopelijk krijgt Venga1 eerdaags ook zo'n berichtje van de dealer Peter Hoi Peter Ik heb alles behalve de spatlappen afgezegd. Ik kijk even de (Chrones) kat uit de boom. Quote
Venga OK Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Gelijk heb je! Hoi PeterIk heb alles behalve de spatlappen afgezegd. Ik kijk even de (Chrones) kat uit de boom. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.