Jump to content

Led op dagverlichting...Kia Rio

Recommended Posts

Posted

Wie weet welke led / dag verlichting het mooiste past op een kia Rio 5 all star sport 2008 m.b.t. styling van deze auto en op welke plaats onze club sticker past...?

Posted

De optie met met 5 leds heb ik i.d.d. bekeken maar ben juist aan het kijken voor een beetje styling aan de RIO met dagverlichting LED en het moet wel klikken met de auto in ieder geval bedankt voor de reactie....

Guest Jantje
Posted

Als je gaat kijken op internet dan zijn er zat verschillende vormen te vinden.

Het is toch aan jezelf om te zien wat JIJ het mooist vindt op jouw auto

Posted

Dat is ook zo maar wil juist dit forum gebruiken voor eventuele gebruikers ervaringen en of voorbeelden te delen een goed idee hoeft niet verkeerd te zijn

Guest Jantje
Posted
Dat is ook zo maar wil juist dit forum gebruiken voor eventuele gebruikers ervaringen en of voorbeelden te delen een goed idee hoeft niet verkeerd te zijn

Klopt maar ik denk niet dat er een Rio rijder hier op dit forum is die LED dagrij verlichting heeft.

Posted

Ik zag bij Halfords toevallig een paar mooie dagrijleds in verschillende vormen en maten.

Posted
Wie weet welke led / dag verlichting het mooiste past op een kia Rio 5 all star sport 2008 m.b.t. styling van deze auto en op welke plaats onze club sticker past...?

led op (grapje) bij de aankoop van dagrijverlichting, of hij goedgekeurd is voor eu.

Er moet dan R87 & E11 in het glas staan, ene nummer voor contour verlichting en het andere voor stadslicht. de goedkoperen led strips zijn meestal niet gekeurd. goedkoop is dan duurkoop.

kijk voor aanbod op E bay of marktplaats

Hank