CeedSW Geplaatst 26 April, 2010 Geplaatst 26 April, 2010 Dag mede Kia clubleden, Ik ben Terence en over enkele weken ook een berijder van een Kia. Het gaat om een Cee Quote
Woeper Geplaatst 26 April, 2010 Geplaatst 26 April, 2010 Welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Kia Cee'd. Plaats gerust eens foto's, als je Kia Cee'd in je bezit heb. Quote
Rcee'd SW Geplaatst 26 April, 2010 Geplaatst 26 April, 2010 Hoi CeedSW, Welkom op het forum. Originele forumnaam trouwens . Rcee'd SW Quote
teombor Geplaatst 26 April, 2010 Geplaatst 26 April, 2010 Hallo CeedSW, Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Hopelijk ga je er erg veel plezier van hebben. Quote
Private Geplaatst 26 April, 2010 Geplaatst 26 April, 2010 Proficiat met je aankoop, de sw's rijden tegenwoordig zeer veel rond. Wat alleen maar wilt zeggen dat het zeer goede wagens zijn! Quote
CeedSW Geplaatst 25 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2010 Helaas moet ik nog even langer op wachten, omdat de verkeerde auto geleverd is door fabriek. Vervelende was dat ik niet van tevoren ge Quote
CeedSW Geplaatst 26 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2010 Klopt Peterrrrr. Vervelende is dat men geen contact met mij had opgenomen om eventueel te kijken naar een passende oplossing. Quote
Peterrrrr Geplaatst 26 Mei, 2010 Geplaatst 26 Mei, 2010 Ik had voor een klant hetzelfde... precies dezelfde uitvoering besteld (alleen een andere kleur), auto was nog niet binnen of er werd al gebeld door KIA dat de navi er niet in zat. Heb samen met KIA gekeken naar een passende oplossing, klant mocht een mooie kenwood met afneembaar front voor een leuke prijs hebben. Klant wou echter (terrecht) een SW met navi af fabriek. Deze auto komt ook half juni binnen.... Quote
CeedSW Geplaatst 9 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2010 Eindelijk, bericht ontvangen dat auto morgen bij de dealer staat. En dat ik deze volgende week dinsdag kan ophalen. Quote
Peterrrrr Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Echt apart dit... als je een andere kleur had besteld en Michael zou heten dan zou ik zweren dat het om mijn klant zou gaan hahaha. Hij heeft natuurlijk wel een belletje gehad om te kijken naar een oplossing Auto ga ik volgende week afleveren ! Veel plezier alvast met je nieuwe aanwinst ! Quote
CeedSW Geplaatst 10 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2010 Peterrrrr het had zeker gekund gezien de leasemaatschappij bepaald waar ze de auto bestellen. Ik heb geluk dat het bij de dealer is enkele honderden meters van mijn huis vandaan in IJsselstein UT. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.