Tazteam Posted March 15, 2006 Posted March 15, 2006 Zoals menigeen het al weet: Kia Driving Experience 2006 is volop aan het voorbereiden. Nu worden er 8 verschillende teams samengesteld om deze rit te rijden, dit jaar mag Spanje het toneel zijn van deze Experience. Waarom ik hier nu over begin. Zoals bijna iedereen al weet hebben wij een Kia dealer die zich best wil inzetten voor een publiciteitsstunt als het maar met Kia te maken heeft. Nu was hij benaderd door een Brabants team wat meerijdt onder de vlag van het Algemeen Dagblad. Nu is tijdens de Experience de bedoeling diverse proeven te moeten doen, en de eerste proef die de teams kregen was: maak zoveel mogelijk publiciteit over dit event. Nu moest dit team wel foto's hebben en wat achtergrond info over Kia, en waar kan je die het beste krijgen hier in de buurt, juist bij onze Kia dealer, Vriens Autocenter in Breda. Na wat contacten over en weer, weet ik wat het allemaal inhoudt, en wil hierover weinig zeggen, want diegene die dit het beste kunnen verwoorden zijn deze deelnemers zelf. Je kan wat info vinden over dit team op: www.erwinona.nl Kijk even op hun site, en hopen maar op een heel goed resultaat. Langs deze weg wil ik Erwin en Winona heel veel succes toewensen bij de Kia Driving Experience 2006 Philip Quote
erWINona Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Beste Philip, Hartelijk dank voor de succeswensen! We kunnen ze vast goed gebruiken. Maar natuurlijk helemaal bedankt voor het in contact brengen met de Kia Club Nederland. Het is nog even afwachten of de Kia dealer Vriens een auto voor ons beschikbaar heeft dit weekend, maar als dat zo is, dan zijn we er zeker bij in Nijmegen a.s. zondag! Mochten we je niet zien op zondag, veel plezier ?n succes! Groeten, Erwin en Winona Quote
Recommended Posts