Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo

Ik ben Frank en woonachtig in Purmerend ..

En rij nu zo,n 3 jaar Nissan QaishQai 2.0 4wd Maar..ik heb vandaag (8 Mei 2010) de nieuwe Kia Sportage bewonderd in de showroom en was zo onder de indruk van deze wagen dat ik vanmiddag samen met mijn vrouw het koopcontract heb getekend voor een 2.0 cvvt X-clusive Firts Edition in de kleur SAND-Tracks (met.bruin) ..een zeer complete auto met vele mooie opties : Navigatie ,glazendak ,18 inch velgen enz...

Ik heb eerder een KIA Sportage gehad nieuw in 2005 en heb daar 2.5 jaar met veel genoegen in gereden ...totdat ik in 2007 de Nissan QashQai zag staan en die nu dus ruim 3 jaar oud is .....

en ja ..en dan gaat het weer kriebelen en met de eerste foto,s op het internet van de nieuwe Sportage was mijn interesse alweer door KIA gewekt en nu ik hem vandaag in de preview heb bewonderd is het toch weer een KIA geworden ...

Met enigste wat een beetje tegenvalt is de nu al lange levertijd van ruim 5 maanden..

maarja ik rij voorlopig nog in mijn Qashqai en dat is ook geen straf...

Ik ben door mijn aankoop van de Kia natuurlijk weer vaker op dit forum aanwezig ..

hier een paar foto,s van mijn vorige ,huidige ,en toekomstige auto ...

gr.Frank

Kiasportage2005-1.jpg

QQ14-1-1.jpg

Kia_Sportage-8-1.jpg

Edited by zwafra