sportagehans Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Hallo Leden; ik heb een vraag over de steekmaat van de velgen van de Sportage ik ben namelijk op zoek naar velgen voor mij sportage ik heb velgen gezien met een steek maat van steek van 5 x 114,3 en een naafgat van 66 mm passen deze op een kia sportage van 2008 alvast bedankt Quote
Smart Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Hallo Leden; ik heb een vraag over de steekmaat van de velgen van de Sportage ik ben namelijk op zoek naar velgen voor mij sportageik heb velgen gezien met een steek maat van steek van 5 x 114,3 en een naafgat van 66 mm passen deze op een kia sportage van 2008 alvast bedankt Hallo Hans, Allereerst welkom op het forum. Kijk even hier: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=27908&postcount=1 PS. Stel je anders even netjes voor in een welkomsttopic, dan weet iedereen wie je bent, enz. Quote
sportagehans Posted May 8, 2010 Author Posted May 8, 2010 Hallo Smart Als eerst Hartelijk Bedankt voor je reactie ik ga er eens kijken. Ps ik heb me zojuist ook zelf voorgestel dit had ik uiteraard eerst moeten doen alvorens een vraag te stellen sorry. Mvg Hans Quote
Recommended Posts