Jump to content

Recommended Posts

Guest Jantje
Posted

die prijs valt nog best mee voor zo'n setje.

Voor de gemiddelde honda met b16 motor betaal je dit ook en heb je geen vervangende ECU materiaal en koppeling etc.

Benieuwd hoeveel vermogen je hier extra mee zou pakken

Posted
die prijs valt nog best mee voor zo'n setje.

Voor de gemiddelde honda met b16 motor betaal je dit ook en heb je geen vervangende ECU materiaal en koppeling etc.

Benieuwd hoeveel vermogen je hier extra mee zou pakken

:P Klik ook even in de site op kia en daarna soul en je ziet nog meer leuke dingen.

Guest Jantje
Posted

ik heb geen soul dus niet interesant voor mij verder.

is die turbo set voor de 1.6 of de 2.0? Ik denk dat de mensen met een ceed 1.6 of 2.0 er dan ook wel wat aan hebben.

Posted

:P Ik denk 2 ltr maar weet het niet zeker!

is die turbo set voor de 1.6 of de 2.0? Ik denk dat de mensen met een ceed 1.6 of 2.0 er dan ook wel wat aan hebben.

Posted

Let heel erg op dat er verschillende motoren en uitvoeringen zijn tussen US en Europa.

Ik ben ooit voor hun bezig geweest dingen op te zetten in Europa, maar kwam niet van de grond. De motor in de Shuma (modelnaam Spectra) kwam daar overeen met de RIO en de motor in de Spectra zat hier in de Clarus (T8D).

Spruitstuk paste aan de motorkant perfect, aan de uitlaatkant diverse aanpassingen nodig.

Voor bestellen dus goed over dit risico nadenken of goed navragen.

Guest Jantje
Posted

Is dat alleen bij kia dan zo?

Want met honda motoren schijnt dit geen enkel probleem te zijn allemaal.

Posted
Is dat alleen bij kia dan zo?

Want met honda motoren schijnt dit geen enkel probleem te zijn allemaal.

Ik weet niet of alleen kia dit heeft. Ik zou moeten zoeken of er bijvoorbeeld verschillen zijn in motorisering tussen de Pontiac Lemans en de Opel Kadet.

Klein verschil zie je overigens al tussen Belgie en NL met de PK's van de auto's.

Guest Jantje
Posted
Ik weet niet of alleen kia dit heeft. Ik zou moeten zoeken of er bijvoorbeeld verschillen zijn in motorisering tussen de Pontiac Lemans en de Opel Kadet.

Klein verschil zie je overigens al tussen Belgie en NL met de PK's van de auto's.

Ja maar dat is volgens mij juist weer meer vanwege de milieu eisen..?

ik weet bijvoorbeeld bij de honda v-tec motoren zijn de motorcodes het zelfde in europa en amerika. Zou dus plug en play moeten zijn.. maar ik vindt zon setje nog al duur om het even te gokken ;)