Jump to content

Handleiding Kia Joice

Recommended Posts

Guest crmtd
Posted

Hallo Kia liefhebbers,

Ik weet niet zeker of ik veel te zoeken heb op het forum, volgens mij zie ik niet veel over de Joice en is het meer opgericht voor de Sorento, maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.

Sinds vandaag dus eigenaar van een Joice en op zoek naar info over deze auto ben ik bij de Kia Club terecht gekomen.

Ik neus verder nog even rond.

Weet iemand een manier om aan een handleiding van deze auto te komen, eventueel ergens downloaden?

Alvast bedankt, elke reactie is welkom.

Posted

Allereerst van harte welkom op het forum.

Ik moet je helaas gelijk geven dat er weinig bekend is over de Kia Joice op dit forum, dit model is helaas niet zo bekend geworden als de huidige modellen.

Maar om je op weg te helpen.

Ik weet niet of je Duitse taal goed is want in Duitsland is een aktief forum waar ook heel veel Kia Joice rijders bij aangesloten zijn.

Hier de link:

http://www.kia-board.de/forum/index.php

Succes met je zoektocht...............en het belangrijkste: vele veilige kilometers.

Philip

Posted

Gefeliciteerd met je auto ! Heb je al foto's ergens van deze auto? Ik ken het type namelijk helemaal niet en ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Zoek je trouwens een instructieboekje of ben je ook geholpen met een werkplaatsboek anders kun je kijken op www.werkplaatsboek.nl

Ik weet dat j boekjes kunt bestellen via Halfords maar je kunt ook eens een gokje wagen en een sloper in japanse/koreaanse auto's bellen.

Dit heb ik zelf gedaan afgelopen weekend voor spullen voor een Hyundai en je staat versteld wat je allemaal uit zo'n auto kunt meenemen.

Guest crmtd
Posted
Allereerst van harte welkom op het forum.

Ik moet je helaas gelijk geven dat er weinig bekend is over de Kia Joice op dit forum, dit model is helaas niet zo bekend geworden als de huidige modellen.

Maar om je op weg te helpen.

Ik weet niet of je Duitse taal goed is want in Duitsland is een aktief forum waar ook heel veel Kia Joice rijders bij aangesloten zijn.

Hier de link:

http://www.kia-board.de/forum/index.php

Succes met je zoektocht...............en het belangrijkste: vele veilige kilometers.

Philip

Hallo Philip,

Bedankt voor je snelle reactie, ik had niet verwacht dat er zo snel gereageerd zou worden.

Ik zal eens even snuffelen op dat forum.

Guest crmtd
Posted
Gefeliciteerd met je auto ! Heb je al foto's ergens van deze auto? Ik ken het type namelijk helemaal niet en ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Zoek je trouwens een instructieboekje of ben je ook geholpen met een werkplaatsboek anders kun je kijken op www.werkplaatsboek.nl

Ik weet dat j boekjes kunt bestellen via Halfords maar je kunt ook eens een gokje wagen en een sloper in japanse/koreaanse auto's bellen.

Dit heb ik zelf gedaan afgelopen weekend voor spullen voor een Hyundai en je staat versteld wat je allemaal uit zo'n auto kunt meenemen.

Dat gaat snel.

Foto?s heb ik nog niet gemaakt, maar als je op www.autotrack.nl of www.autotrader.nl op kia joice zoekt zijn er genoeg verkopers van kia's met mooie foto's, het is een echte familie auto (7 personen max. 6 hoofdsteunen).

Ook daar ga ik eens informeren, bedankt voor je leuke reactie.

Guest Herman
Posted

Allereerst veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Via de dealer niets te regelen?

Kosten kunnen m.i. hooguit 15 euro bedragen.

Succes met de speurtocht

Guest crmtd
Posted
Allereerst veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Via de dealer niets te regelen?

Kosten kunnen m.i. hooguit 15 euro bedragen.

Succes met de speurtocht

De dealer is een garage/autobedrijf, dat zal dus niet lukken, misschien kan het wel via een Kia dealer, zal ik ook eens gaan informeren.

Bedankt voor de tip.

Posted

Klopt, ik heb mijn Joice ingeruild.

Had hem nieuw gekocht en teruggebracht na ruim 5 jaar.. :cool:

Het boekje heb ik in de auto laten liggen.

Ik heb nog wel een folder met de specificaties.

ALs je een fotocopie hier van wilt kan ik deze wel naar je mailen.

Echt een ruime wagen en comfortabel.

Er staan een paar foto's in mijn album voor degene die al niet meer weten hoe hij eruit zag.

Succes met je Kia Joice

Guest crmtd
Posted
Klopt, ik heb mijn Joice ingeruild.

Had hem nieuw gekocht en teruggebracht na ruim 5 jaar.. :cool:

Het boekje heb ik in de auto laten liggen.

Ik heb nog wel een folder met de specificaties.

ALs je een fotocopie hier van wilt kan ik deze wel naar je mailen.

Echt een ruime wagen en comfortabel.

Er staan een paar foto's in mijn album voor degene die al niet meer weten hoe hij eruit zag.

Succes met je Kia Joice

Hoi Frans,

Een boekje is bij de dealer besteld (17,95), dus dat is geregeld.

Ik neem maar aan dat je een grapje maakt, maar de afbeeldingen in je fotoboek lijken sprekend, kleur en trekhaak, verder kan ik geen details bedenken waar ik nog wat aan kan zien.

• 3 years later...
Posted

hallo frans,

ik las dat u nu een kia sportage rijd.

Ik heb nu ook een kia sportage bouwjr 1995.

Maar mijn verlichting doet het niet. Heeft u toevallig een elektrische schema van de kia.

Zekering zijn goed.

bedankt voor de moeite.