Hellen Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Vandaag was het dan eindelijk zover een rit met de KIA club. Ik had me er niet bij voorgesteld maar was erg benieuwd wat er zou gebeuren. Ik las nog even gauw op de site waar we heen moesten en bedacht me dat ik iets had gelezen over een bol/pijlrit. Geen idee wat dat nou weer was dus nog even snel op internet gezocht naar wat uitleg... Dat beloofde dus al veel goeds. We dachten wij komen straks nooit aan op de bestemmingen maar niets was minder waar. De route was zo duidelijk dat we er totaal geen moeite mee hadden. De opdrachten onderweg waren erg apart want wie kan nou zeggen dat ie met zijn auto door een schuur is gereden... nou wij dus ! Al met al een zeer geslaagde dag en ik was en ben erg onder de indruk van het geboden vertier. We hebben er van genoten. Ik wil dit schrijven meteen gebruiken om de organisatie te bedanken voor de uitmuntende verzorging van begin tot einde. Verder ook dank aan de dealer uit Nijmegen die onze lunch heeft verzorgt en waarvan we al bij aanmelden een prachtige paraplu kregen. Gelukkig niet nodig gehad voor deze schitterende zonnige dag. Verder kregen we het roadboek (zo heet dat toch he?) in een hele mooie Kia map. Ook gaat mijn dank uit aan de twee chauffeurs met wie we mochten ervaren wat 4x4 rijden nou inhoud !! We zitten nu met een dochter die niet kan wachten tot ze der rijbewijs heeft en een eigen auto heeft hahaha. Verder rest mij dan nog te zeggen dat ik zeker nog eens mee zal gaan ik heb echt een leuke dag gehad !! En dan hier mijn foto's van het 4x4 rijden. Vanwege de privacy van de deelnemers (ik hoorde hier en daar geluiden over het liever niet posten van kentekens op internet) heb ik de kentekens afgeplakt. Mocht iemand een foto willen hebben dan heb ik ze onbewerkt en op groot formaat.
Guest Herman Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 En nog 2 fotootjes...rest plaats ik niet ivm kenteken issue? Heb ik niets over gehoord maar neem het zo aan (ben niet zo handig in bewerken)
Guest Multiplaatje Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 stoere foto's zo van ons 4 x 4 'kontje'....Vond het een gave 4x4 ervaring.
Johan van Dalfsen Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Via dit forum zoek ik foto,s van onze zwarte sportage 13-RF-GN die door een persoon met zwarte jas zijn genomen tijdens het 4x4 rijden .
Recommended Posts