Guest Herman Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Vandaag even op pad geweest om een terrein te verkennen. Ik weet niet of er mensen onder U zijn die wel eens een bezoek hebben gebracht aan "De Kuil" in IJmuiden. Dit is een terreintje onder de rook van de Hoogovens wat vrij toegankelijk is voor 4X4 auto's en motorcrossers. Uiteraard wel geheel voor eigen risico. Kleine fotoimpressie: Dit is een gedeelte waarin je je vrij aardig uit kan leven. Het is niet te moeilijk dus iedereen kan het. Pas op voor de modderpoel, die is verraderlijk. De bergjes op de achtergrond loopt de Jeep op vast, Feroza's Sorento's, Hummers en Range Rovers gaan er wel overheen. Toch altijd leuk zo'n Hummer. Sloeg ondanks de regen van gisteren toch geen modderfiguur (woordspeling). De andere kant van het terrein. Het terrein bestaat in principe uit 2 kuilen. Vooral na een regenachtige dag leuk om te doen. In het tweede gedeelte bevinden zich ook wat hogere bergen. Aan de achterzijde van het terrein loopt nog een strook waar je door het "bos" heen kan. Ik ben er geweest op een zonovergoten zondagmiddag en kan zeggen: Dat doe ik niet meer! Het terrein is vergeven van de motorcrossers en dat moet natuurljik allemaal zo hard mogelijk. Ook erg veel "jonge gasten" die niet of nauwelijks kijken en rekening houden met anderen. Althans vandaag. Op zondagmorgen en doordeweekse dagen wel een keer leuk om te doen, alleen loop je het risico helemaal alleen te zijn daar. "De Kuil" heeft ook een website: www.de-kuil.tk Quote
Tazteam Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Ziet er leuk uit Herman !!!!!!!!!!!! Misschien een keer leuk om erbij te doen, dus een gewone rit met als uitloop naar deze lokatie. Jammer van die Jeep............... En die van ons loopt al vast met een heuveltje van 10 cm Philip Quote
Guest Herman Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Indien het op prijs gesteld wordt dat dit soort "verslagen" geplaatst worden wil ik best wel wat meer terreinen bezoeken . Zo ben ik dan ook wel weer. Vindt het stiekem zelf ook wel errug leuk. Ook zijn wat mij betreft lokaties van harte welkom. Heb er op Internet wel een aantal gevonden maar het merendeel daarvan is gesloten Op mijn verlanglijstje staat in ieder geval nog een keer de Maasvlakte, maar zie het niet zitten daar alleen heen te gaan. Diverse foto's op Ferry's site gezien waarom je daar beter met zijn tweeen kunt zijn. Quote
Recommended Posts