Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mede forummers

Ben nog niet zo lang actief. Maar kan al wel de prettige sfeer op het forum waarderen. Forum is ook lekker actief, gelukkig niet hyper actief zodat je gelezen kunt blijven. Forum is ook overzichtelijk en vBulletin als systeem is natuurlijk top.

Ik wil wel graag een praktische opmerking maken.

Wat me hier opvalt is dat hier ontzettend vaak onnodig gequote wordt.

Wat bedoel ik daar mee?

Iemand reageert op een bericht dat er net boven staat en quote dit hele bericht. Echt onnodig omdat duidelijk is waar op je reageert.

Of iemand reageert op 1 speciek zinnetje uit een post en quote dan de hele post. Je moet dan maar raden waarop precies wordt gereageerd.

Door al die overbodige quotes worden topics onnodig lang en is het zoeken tussen alle quotes wat er nieuw is toegevoegd.

Groet, KSprtg :-)

Posted

Ik kan dit helemaal ondersteunen. Wat ik vaak doe is de tekst ontdoen van alle overbodige info en het specifieke waar ik op wil quoten laten staan, indien nodig!

Het scheelt inderdaad heel veel nutteloze ruimte. Ik zie soms zelfs foto's van berichten waarop gequote wordt voorbij komen. Zeker onnodig.

Dus helemaal mee eens!

IK ZOU ZEGGEN: DOEN!