prodavyceed Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 hallo mede-KIArijders zou graag men dashbordverlichting veranderen van men pro'ceed. heb de wijzerplaten los gehad maar nu is men vraag hoe het dan verder moet. de garagist zegt dat dat met leds op een printplaat is maar hoe kan ik dat veranderen? iemand een idee? mvg prodavyceed Quote
Guest Jantje Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 je zal de oude ledjes eruit moeten zien te halen en dan er nieuwe in solderen. Het kan ook zo zijn dat er witte led's inzitten dan moet je bijvoorbeeld de oranje folie weg halen en vervangen voor een folie in de door jouw gewenste kleur. Ik heb dit bij een kia overigens nog nooit gedaan dus ik weet niet of het gekleurde leds of folie werk is. Quote
prodavyceed Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 ja ik weet het ook niet. durf het niet goed los doen maar denk dat het ledjes zijn. de folie is wit. zal in het weekend eens kijken alsk tijd heb Quote
Guest Jantje Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Denk dat het het makkelijkste is als je gewoon de verlichting er dan uithaalt en aanzet, dan zie je het zo. Aan de buitenkant ziet het er wit uit maar er kan best inwendig oranje folie tussen zitten.. Quote
prodavyceed Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 durf het niet goed los doen eigenlijk. zit met 4 ijzeren schroefjes vast of met 3 oranje plastieken dopjes maar weet niet wat ik moet doen. ga eens aan een kameraad vragen denk ik wat die zegt. en dat solderen daar ben ik geen held in. waar zou ik dat ergens kunnen laten doen? Quote
Guest Jantje Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 In nederland zit er een goed persoon/bedrijf in Almere zover ik het begrepen heb Quote
prodavyceed Posted June 8, 2010 Author Posted June 8, 2010 bedankt voor de tip maar vanuit belgie is dat een beetje ver denk ik. zal hier wel iemand zoeken in de buurt Quote
Recommended Posts