Guest Venga 2010 Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 De Venga gekocht via nieuweautokopen.nl en werd afgeleverd begin april 2010. De Venga is netjes en correct afgeleverd en op een later tijdstip is de aanduiding "ecodynamisch" er afgehaald. Het zit gewoon geplakt. Staat veel beter en mooier op de achterklep. Als extra hebben we er een trekhaak oplaten zetten voor de fietsendrager. We hebben geen enkel probleem gehad, alles werkt en zijn dan ook zeer tevreden over de complete opties van de Venga. Zoek maar eens een automerk waar zoveel opties standaard zijn en voor een redelijke prijs? Het zal jullie dan ook niks verbazen dat we zeer, maar dan ook zeer tevreden zijn over de Venga. Er staat nog een 2e auto voor de deur, Opel Agila, maar deze zal ook ingeruild gaan worden en dan hoogst waarschijnlijk ook voor een Venga, zelfde uitvoering, dan in wit en mogelijk een automaat of een Ceed worden. Een proefrit zal de beslissing gaan geven. Terugkomende op de Venga, we hebben totaal geen klachten en dat willen we graag zo houden. Foto's zijn in het album geplaatst. Quote
Guest Jantje Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 gekocht via mijn werkgever dus haha:lol: Werkt dat nou een beetje zo'n auto online kopen via hun? Quote
Guest Venga 2010 Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Via internet de Venga gekocht en daarna ook nog telefonisch contact gehad over de inruilprijs van de Meriva en de eindprijs. Ik heb ook uiteraard eerst het eea gecontroleerd mbt het interbedrijf en dat zat helemaal goed. Niks dan lof dus. Quote
Smart Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Veilige km's en vooral veel plezier toegewenst! Quote
Guest Jantje Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Via internet de Venga gekocht en daarna ook nog telefonisch contact gehad over de inruilprijs van de Meriva en de eindprijs. Ik heb ook uiteraard eerst het eea gecontroleerd mbt het interbedrijf en dat zat helemaal goed. Niks dan lof dus. Ja ik vroeg het me gewoon af. Die website is onderdeel van het bedrijf waar ik voor werk en vroeg me toch een beetje af hoe dat in zijn werk gaat. Heb je de auto ook bij koops auto afgehaald of werd hij thuis afgeleverd? Quote
Smart Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 .........of werd hij thuis afgeleverd? Ik denk via TNT Post......... Quote
Guest Jantje Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Ik denk via TNT Post......... wat jij wil hoor Smart, alles is mogelijk voor jouw als je er maar genoeg voor betaald Quote
Guest Venga 2010 Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Nee, ik heb de auto bij NAK te Almere zelf opgehaald en ben tevreden over de hele gang van zaken doen met NAK. Quote
Guest Jantje Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Oke. Veel plezier met de auto in ieder geval en misschien dat ik je in die regio nog is een keer tegen kom Quote
Recommended Posts