Rio-man Posted April 16, 2006 Posted April 16, 2006 Ik vraag me wel eens af; wat is een goede vervanger voor de Rio 1.5 LS hatchback? De auto is dit jaar alweer 4 jaar oud geworden, en het wordt zo langzamerhand tijd om te kijken voor wat anders. Uiteraard moet het wel een vooruitgang zijn (vooral in ruimte), dus vraag ik me af wat nou een goede vervanger zou zijn voor de Rio. Quote
BaBaCC Posted April 17, 2006 Posted April 17, 2006 Dan begin je met de vraag, wil ik al dan niet Kia blijven rijden? Anders wordt je vraagstelling wel heel erg breed! Quote
Tazteam Posted April 17, 2006 Posted April 17, 2006 Als je Kia wilt blijven rijden, zou ik zeggen: wacht tot het einde van dit jaar, komt de nieuwe Cee'd uit, of hoe hij dan gaat heten. Dan ga je er volgens mij een heel stuk op ruimte, kwaliteit en zeker met design op vooruit. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is Lijkt mij in ieder geval het proberen waard. Philip Quote
BaBaCC Posted April 17, 2006 Posted April 17, 2006 Naast hetgeen Philip schreef en mijn eerdere vraag, spelen er natuurlijk een paar andere aspecten, zoals nieuw of gebruikt. Bij nieuw zijn er bij Kia een aantal opties, waaronder die van Philip. Ga je voor gebruikt, wil je ruimte en ook nog een Kia, dan kom je al snel op de Joice of Carens uit. Kortom: jouw vraag is gemakkelijk gesteld, maar de beantwoording (zeker voor derden) is wat lastiger als er geen criteria zijn aangegeven. Succes bij je zoektocht en laat horen wat het wordt of geworden is. Groeten, Barry Quote
Rio-man Posted April 17, 2006 Author Posted April 17, 2006 Het budget zal doorlopen tot zo'n 20.000 denk ik. Kia zal het voor bijna 100% worden. De c'eed is inderdaad een goede en leuke optie. Verder is de nieuwe Carens ook een optie. Het is enkel nog even wachten tot ze bij de dealers staan zodat we eens kunnen testen. Er zijn twee dingen in ieder geval zeker, en dat is dat er in ieder geval geen zilvere komt ongeacht welk model, en dat het een nieuwe moet zijn. Quote
Recommended Posts