Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi Allemaal,

Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een Kia cee'd SW se7en.

Mijn eerste ervaringen zijn positief te noemen. Trouwens de dealer waar ik mijn KIA heb aangeschaft is ook super.

Ik heb hem gekocht bij Aad van der burg in Poeldijk. Ik heb er geen aandelen, maar ik raad deze dealer aan bij iedereen die overweegt een Kia aan te schaffen.

De auto bevalt me helemaal. Heb gisteren en vandaag flinke stukken gereden.

Navigatie en radio doen het perfect. Helaas werkt het bellen via bluetooth niet goed als ik over de snelweg rij. De personen aan de andere kant van de lijn horen dan alleen maar geruis en niets van mij. Ik ga deze week daar nog even voor langs bij de dealer. Buiten dit een superauto

Rinze

Wateringen

Posted

Veel plezier met je nieuwe se7en. De problemen met de bluetooth hebben heel veel rijders. Er was een update, maar heb begrepen dat sommige systemen dan vastliepen.

Zelf heb ik de geluidsupdate wel geinstalleerd. Echter geen resultaat. Gevolg, ik gebruik een PS3 oortje.

Denk niet dat je dealer kan helpen met het probleem.

Check ff onderstaande links.

http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3201

http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4469

Posted

Thanx voor je reactie.

Ik had deze threads al doorgenomen!

Is de dealer niet min of meer verantwoordelijk voor de spullen die in de auto zijn gemonteerd?

Wij hebben als klant toch met KIA te maken? Het is toch zonde als we iets moois hebben, maar niet functioneert?

Nou ja........ik leg het gewoon bij ze neer en hoor wel of ze er iets mee kunnen