rienuz Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Ik heb mijn KIA cee's SW seven pas een paar dagen en ik ben erg tevreden, maar het bellen via bluetooth gaat gewoon niet. Zodra ik de snelweg op ga, kan degene met wie ik een telefoongesprek voer, mij totaal niet horen door de ruis die er dan tussenkomt. Harder praten of schreeuwen heeft geen zin, want deze ruis is zo dominant aanwezig dat het gesprek geen zin heeft. Ik heb het idee dat dit met de climate control te maken heeft en dat deze de wind langs de microfoon blaast. Nu ben ik niet zo technisch, maar de microfoon zit toch boven mijn hoofd als ik rij? Donderdag maar eens langs de dealer, want dit vind ik zonde. Vooral tijdens lange ritten vind ik het fijn om gesprekken te kunnen voeren voor mijn werk. Waarschijnlijk is dit probleem bij meer mensen/seven-rijders bekend, maar ik kan er niet zo goed tegen. Of is het bij mij erger dan tot nu toe bij andere mensen het geval is? Quote
djrene Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 ik heb hetzelfde, heeft jou bezoek aan de dealer het probleem op kunnen lossen? Quote
HobbyRobby Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Heb je ook navigatie? Zo ja, is de software update wel uitgevoerd? Quote
nannb000 Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Mogelijk een verkeerde plaats van de microfoon ??? Quote
rednAS77 Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Bij de Se7en inclusief navi zit de microfoon inderdaad boven je in het dak verwerkt. Dit is af-fabriek, dus verkeerd zitten, zou in principe niet moeten kunnen. Maar het slecht werken van de bluetooth is, ook na de update, bij mij een probleem. Als de update al ge Quote
gstar Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Ik herken dit niet en ik heb ook climate control. heb je de update al gedaan hierdoor zou de verbinding beter moeten zijn Quote
Recommended Posts