jakke Posted May 2, 2006 Posted May 2, 2006 hoi daar, ik heb me een sportage besteld,en zou hem in de loop van deze maand mogen verwachten. het is die met de nieuwe dieselmoter van 136pk, en de 6 bak. nu is men vraag ,is er al iemand die met deze al ervaring heeft? groetjes jakke Quote
Guest marsje Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Hoi Jakke, Hoe is het verbruik van deze diesel? Marcel. Quote
Kevin Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 Hoi Jakke, Ik heb deze auto ook, is een vrij goede auto verbruik is beetje hoog maar dat is natuurlijk ook te zien hoe je rijd (rijden zoals een oude man kan u wel 6 - 6.5l/100km geven en bij sportiever kan dit wel tot 10l/100km uitlopen) Welke opties zitten er allemaal op? Ik heb namelijk de 'active'. Moest je vragen hebben mag je ze gerust stellen. Als je foto's wilt zien van mijn wagen moet je even kijken in het subforum 'dagboek'. Groetjes, Kevin Quote
frankydb Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 hallo mijn sportage is van februari heb nu 3500km ongeveer is wel een 4x4 het verbruik gewoon verkeer : 8.5 doe ik ongeveer met een tank 700km we hebben ook al eens de ardennen opgezocht qwa 4x4 dat ging heel goed dan hebben we ook bijna 900 km gehaald uit de tank moet ook zeggen de wagen begind nu los te komen zo even een kort verslag groeten Quote
Recommended Posts