Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste Venga rijders,

Wij hebben Venga twee maanden, maar nog slechts 600 km meegereden.

Prima auto. Alleen twee minpuntjes ervaren wij:

- Mijn vrouw vindt dat de hoofdsteun te ver naar voren staat. Ik weet dat deze in te stellen is en staat in de achterste stand. Ze zit hierdoor met haar hoofd naar voren.

- Bij het stapvoets wegrijden op een woonerf gaat dit erg schokkend. Wanneer ik meer gas geef gaat het beter. Ook wanneer ik terug kom en de motor dus warmer is, gaat het iets beter, maar nog niet echt soepel. Van de dealer begrijp ik dat er een software update voor komt, maar de erveraring is dat dit niet zo snel gaat.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee en is dit te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Peter

Posted

Ik heb wel veel last als ik in een file sta, dan moet ik al na de 2e versnelling om niet door elkaar geschud te worden.

In zijn 1 moet ik constant de koppeling terug intrappen.

Gr De Mier

Posted

Ik ervaar dezelfde problemen. Je kunt niet echt 'netjes' wegrijden, zonder tot milkshake te worden gedegradeerd......

BTW! Peter, stel je even netjes voor in een welkomsttopic (zie forum)! weten we meteen wie, wat, waar....

Suc6 ermee!

Posted

Hoi Peter

Ik heb de zelfde ervaring, maar als je de auto bijna direct in z'n 2 zet heb je nergens meer last van.

Dus heel eenvoudig op te lossen.

Wat betreft je hoofdsteun, zet je rugleuning een heel klein beetje meer achterover, ja zal merken dat het een heel hoop scheelt

Welke software update bedoel je?

Posted

Ik vermoed een update voor de door hem aangegeven motorproblemen bij het wegrijden, zoals aangegeven.

Posted

Inderdaad. Het gaat om een update ivm het "schokkend" wegrijden. Het heeft iets met emissie afstellingen te maken.

Ik ben vergeten te vermelden, dat het bij miij om een 1.4 gaat.

Posted

Peter, hou je ons op de hoogte van een eventuele update?