xxxx Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 zag vandaag pas het voorstel forum. Ik ben Henk uit Alphen en een tot nu toe tevreden Venga eigenaar. We hebben de automaat met comfort pac. Inmiddels wat praktische accessoires besteld, stootlijsten en zo. In de winter komen er een setje velgen en banden bij. Gebruik de auto niet voor woon-werkverkeer dus alleen boodschappen, bezoekjes en vakantie. Mijn vorige auto was een Daihatsu Materia, geschakeld. Ik wilde hem alleen maar vervangen voor een automaat, maar omdat de dealer niet allert en serieus reageerde zijn we bij de Venga terecht gekomen. De soul is mooier, maar ja, de automaat alleen in een duurdere diesel. Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Dag Henk, welkom op het forum! Leuke binnenkomer had je dan..... http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=39661&postcount=5 !!!!!!! Ja, wie kaatst kan de bal verwachten!! Even voor de duidelijkheid: We kennen op het forum een KiaClub Caf Quote
Recommended Posts