betominice Posted July 25, 2010 Posted July 25, 2010 Hoi ben betominice in het dagelijks leven raymond hebben sinds mei een ceed sw 14 deze auto bevalt ons goed ruim en rijd heerlijk. Heb me nog niet voor gesteld schaam me rot maar lees regelmatig hier op het forum. Ook wij hebben veel van voorkomende irritaties isg die niet werkt en die update die maar op zich laat wachten (nederlands navi). Nu heb ik toch een klein vraagje heeft iemand wel eens mee gemaakt dat je afstands bediening niet meer werkte dit loste op naar het starte van de auto? Verders ben ik getrouwd voor de mensen die het intreseert heb twee kinderen en een gekke beagle die me het leven een beetje zuur maakt haha . hoop op een reactie althans iedere reactie vind ik leuk. groeten Raymond Quote
Guest Jantje Posted July 25, 2010 Posted July 25, 2010 Welkom op het forum. Welke afstandbediening bedoel je? Er was volgens mij iemand met een Venga die het probleem had dat de CV inderdaad niet werkte en na het aan/uit zetten van de motor werkte het wel weer. Voor zover ik weet nog geen oplossing voor bekend. Quote
scorpioshuma Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Nu heb ik toch een klein vraagje heeft iemand wel eens mee gemaakt dat je afstands bediening niet meer werkte dit loste op naar het starte van de auto? Dit kan soms gebeuren op een bepaalde locatie. Bij ons in de buurt zit een restaurant en meerdere klanten melden dit probleem. Sta je iets verder geparkeerd dan is er geen probleem. Kennelijk een zender die op dezelfde frequentie zit als de AB. Quote
Smart Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Zendmasten van bijv. KPN kunnen ook nog weleens roet in het eten gooien, doordat zij op dezelfde frequentie als je sleutel werken. De zender van de mast overheerst dan de sleutel van de auto. Quote
betominice Posted July 26, 2010 Author Posted July 26, 2010 Oke net als laatst dat er verschillende mensen hun auto niet meer open konden krijgen omdat er een afstands bedienbare deurbel was geplaatst waar de batterij van op was Het was gelukkig na het starten van de auto weer weg. Quote
Recommended Posts