marbe2220 Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 zijn er al meer nieuwe sportage waarbij de spraakaansturing het niet doet als je het in nederlands insteld heb??????? Stel je het in op de engelse taal dan functioneerd het wel (wel slordig van kia)De garage zou er een melding van maken .De C-eed heeft het ook volgens de monteur en die kwamen toch al:2guns: wat eerder uit. Quote
ghav7364 Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 Bij mij werkt het wel in het nederlands, maar het is best omslachtig om in te voeren en op te roepen. Quote
Johan van Dalfsen Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 Graag wil ik ook even een reaktie geven betreffende de spraakaansturing. Sinds twee dagen in bezit van een 2.0 X-clusive automaat met vanaf fabriek navigatie. Ben al bij de dealer geweest dat dit niet werkte, en kon mij op dat moment ook niet vertellen wat het was, totdat ik op het forum dit onderwerp tegen kwam ben ik direkt naar de auto gegaan en de taal op engels gezet en inderdaad het werkte wel. Bij deze mijn bevindingen. Quote
PowerAutoBoot Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 Graag wil ik ook even een reaktie geven betreffende de spraakaansturing. Sinds twee dagen in bezit van een 2.0 X-clusive automaat met vanaf fabriek navigatie. Ben al bij de dealer geweest dat dit niet werkte, en kon mij op dat moment ook niet vertellen wat het was, totdat ik op het forum dit onderwerp tegen kwam ben ik direkt naar de auto gegaan en de taal op engels gezet en inderdaad het werkte wel. Bij deze mijn bevindingen. ja dan is het toch verschilend,want bij mij lukt het dan ook niet? maar ze zijn bij de kia bezig? Quote
marbe2220 Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 weet iemand al of er al wat gedaan word aan de spraakaansturing.kantoch niet zo zijn dat kia zijn klanten hierop lang laat wachten Quote
Xling Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Mijn dealer wist te gisteren te vertellen dat er voorlopig geen update komt voor de nederlandse taalinstelling. Dus als je pers Quote
PowerAutoBoot Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 (edited) Ben zelf even bezig geweest en heb het toch voor mekaar gekregen om in het nederlands het telefoon boek van mijn samsung galaxy s erin te krijgen + bellen op spraak commando,via de rechter knop onderaan het stuur in te drukken en dan te roepen telefoonboek, dan invoer per spraak dan noem je een naam je volgt dan wat de dame tegen je zegt je moet dan wel zelf het nummer inspreken en klaar is Kees? werkt geweldig geen navigatie de gewone radio Edited September 13, 2010 by powerboot Quote
forcemaple Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Hallo, weet iemand waar ik een nederlandstalige handleiding van het navigatiepack van de nieuwe sportage kan vinden? (downloaden?) Gr. Eric Quote
Baldyman Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 (edited) Ik heb de spraakaansturing ook in het nederlands staan, dit werkt perfect met mijn telefoon ( HTC HD2 ), als ik wil bellen geef ik het commando "Contact", dan vraagt ze een naam uit het telefoonboek. Zijn er meerdere nummers onder deze naam, vraagt ze welke nummer je wil bellen. Als ik het commando "telefoonboek" geef, kun je een naam toevoegen of verwijderen. Dan moet je n.l. zelf een nummer opgeven. Ik heb geen navigatie. gr, Herman Edited September 15, 2010 by Baldyman Quote
bowie97 Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Hallo,weet iemand waar ik een nederlandstalige handleiding van het navigatiepack van de nieuwe sportage kan vinden? (downloaden?) Gr. Eric Naast het boekje van de Sportage hoort er een compleet boekje voor de navigatiepack (meerdere talen) bij te zitten. Quote
marbe2220 Posted September 20, 2010 Author Posted September 20, 2010 vandaag bij garage geweest en die vertelde mij dat er vanavond 20-9 er een bijeenkomst is over de problemen die er zijn met kia's. het onderwerp spraakaansturing staat ook op de agenda. mijnkia.nl geeft daar evt info over Quote
Recommended Posts